Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Siedem grzechów głównych nauczycieli j. obcych
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka Siedem grzechów głównych nauczycieli języków obcych Moniki Badeckiej-Kozikowskiej
ma charakter praktycznego poradnika, wspartego podwalinami teoretycznymi. Ujawnia on wprawdzie i uświadamia nauczycielom braki metodyczne, nazwane grzechami, ale tylko po to, żeby pomóc im nie popełniać ich więcej.
W rozdziale I przedstawiony został w skrócie skonstruowany modelowy warsztat metodyczny, a także zaprezentowana ankieta dla ucznia, którą nauczyciele mogą swoim uczniom zaproponować, aby przekonać się jaka jest ich opinia na temat nauczania i w jakiej relacji pozostaje on do skonstruowanego przez Autorkę ideału. Zaanonsowano także niektóre wyniki badań nakreślające tło dla dalszej części książki. Poza tym rozdział I oprócz pochwały cnót metodycznych pozwala przygotować grunt pod uzasadnienie bezlitosnego rozprawienia się z metodycznymi siedmioma grzechami głównymi w rozdziałach II, III, IV i V oraz grzechami pomniejszymi w rozdziale VI. Po solidnej spowiedzi w każdym z nich następuje deklaracja poprawy i praktyczny plan jej realizacji. Rozdziały VII i VIII przeznaczone są dla bardziej wnikliwych i dociekliwych Czytelników i zawierają całościową prezentację wyników badań oraz ich szczegółową analizę.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Książka Siedem grzechów głównych nauczycieli języków obcych Moniki Badeckiej-Kozikowskiej
ma charakter praktycznego poradnika, wspartego podwalinami teoretycznymi. Ujawnia on wprawdzie i uświadamia nauczycielom braki metodyczne, nazwane grzechami, ale tylko po to, żeby pomóc im nie popełniać ich więcej.
W rozdziale I przedstawiony został w skrócie skonstruowany modelowy warsztat metodyczny, a także zaprezentowana ankieta dla ucznia, którą nauczyciele mogą swoim uczniom zaproponować, aby przekonać się jaka jest ich opinia na temat nauczania i w jakiej relacji pozostaje on do skonstruowanego przez Autorkę ideału. Zaanonsowano także niektóre wyniki badań nakreślające tło dla dalszej części książki. Poza tym rozdział I oprócz pochwały cnót metodycznych pozwala przygotować grunt pod uzasadnienie bezlitosnego rozprawienia się z metodycznymi siedmioma grzechami głównymi w rozdziałach II, III, IV i V oraz grzechami pomniejszymi w rozdziale VI. Po solidnej spowiedzi w każdym z nich następuje deklaracja poprawy i praktyczny plan jej realizacji. Rozdziały VII i VIII przeznaczone są dla bardziej wnikliwych i dociekliwych Czytelników i zawierają całościową prezentację wyników badań oraz ich szczegółową analizę.