Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
SEO. Zaawansowany audyt. Strategie i metody optymalizacji witryn internetowych dla wyszukiwarek
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
PORADNIK - WRĘCZ NIEZBĘDNY - DLA SPECJALISTÓW SEO
Audyt SEO jest kluczowym elementem każdego projektu online. Niniejsza książka stanowi niezastąpione wsparcie dla wszystkich podchodzących do analizy swojej strony w sposób profesjonalny.
NAUCZYSZ SIĘ:
- co zrobić, by użytkownik dotarł do Twojej witryny
- jak zwiększyć i poprawić swoją widzialność
- jak przeprowadzić audyt SEO, kontrolę domeny i zablokowanych zasobów oraz analizę onpage.
ZAKTUALIZUJESZ WIEDZĘ M.IN. O:
- crawl budgecie i analizie logów
- crawlingu, wyszukiwarkach wewnętrznych, featured navigation oraz problemach kanonikalizacji
- wykorzystywaniu tagów semantycznych oraz danych ustrukturyzowanych
- audycie SEO dla mobilnych witryn internetowych oraz witryn z newsami i lokalnych
- prędkości ładowania i sprawności Twojej WWW
- karach - czym są, dlaczego są nakładane, jak ich unikać i... jak się ich pozbyć.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
PORADNIK - WRĘCZ NIEZBĘDNY - DLA SPECJALISTÓW SEO
Audyt SEO jest kluczowym elementem każdego projektu online. Niniejsza książka stanowi niezastąpione wsparcie dla wszystkich podchodzących do analizy swojej strony w sposób profesjonalny.
NAUCZYSZ SIĘ:
- co zrobić, by użytkownik dotarł do Twojej witryny
- jak zwiększyć i poprawić swoją widzialność
- jak przeprowadzić audyt SEO, kontrolę domeny i zablokowanych zasobów oraz analizę onpage.
ZAKTUALIZUJESZ WIEDZĘ M.IN. O:
- crawl budgecie i analizie logów
- crawlingu, wyszukiwarkach wewnętrznych, featured navigation oraz problemach kanonikalizacji
- wykorzystywaniu tagów semantycznych oraz danych ustrukturyzowanych
- audycie SEO dla mobilnych witryn internetowych oraz witryn z newsami i lokalnych
- prędkości ładowania i sprawności Twojej WWW
- karach - czym są, dlaczego są nakładane, jak ich unikać i... jak się ich pozbyć.