Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Satysfakcja z pracy
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Monografia przedstawia kluczowe i aktualne kwestie dotyczące zarządzania zasobami ludzkimi, skupiając się na ujęciu teoretyczno-badawczym. Autorzy dokonują analizy psychospołecznych czynników wpływających na funkcjonowanie pracowników w ich miejscach pracy. W literaturze związanej z pedagogiką, psychologią, socjologią oraz zarządzaniem znaleźć można liczne badania dotyczące psychospołecznych uwarunkowań pracy w różnych kontekstach zawodowych i społecznych. Ta publikacja skupia się na badaniu satysfakcji zawodowej nauczycieli i policjantów, profesji kluczowych dla społecznego bezpieczeństwa i ciągłego rozwoju. Wybór tych dwóch grup zawodowych wynika z ich istotnego wpływu na społeczeństwo w kontekście obecnego i przyszłego bezpieczeństwa i edukacji. Książkę podzielono na sześć głównych rozdziałów, uzupełnionych o Wstęp i Podsumowanie. Pierwszy rozdział dotyczy satysfakcji z pracy, analizując definicje, modele i determinanty związane z tym zagadnieniem. Drugi rozdział koncentruje się na pojęciu odporności (resilience), jego definicji, powiązanych koncepcji i badań. Kolejna część omawia samoocenę, jej aspekty oraz wyniki badań związanych z zawodem nauczyciela, a także zagadnienie umiejscowienia kontroli (LOC) – jego definicje, typy i znaczenie w rozwoju osobistym. Piąty rozdział detalicznie opisuje metodologiczne założenia badań. Przeprowadzono je w oparciu o paradygmat ilościowy, dokładnie określając przedmiot badania, cele, problemy, hipotezy oraz metody wraz z narzędziami badawczymi. Kolejne trzy rozdziały prezentują wyniki zgodnie z przyjętymi założeniami teoretycznymi i metodologicznymi projektu badawczego. Podsumowanie podkreśla znaczenie badań nad satysfakcją zawodową nauczycieli i policjantów dla skutecznego zarządzania zasobami ludzkimi i poprawy jakości życia zawodowego.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Monografia przedstawia kluczowe i aktualne kwestie dotyczące zarządzania zasobami ludzkimi, skupiając się na ujęciu teoretyczno-badawczym. Autorzy dokonują analizy psychospołecznych czynników wpływających na funkcjonowanie pracowników w ich miejscach pracy. W literaturze związanej z pedagogiką, psychologią, socjologią oraz zarządzaniem znaleźć można liczne badania dotyczące psychospołecznych uwarunkowań pracy w różnych kontekstach zawodowych i społecznych. Ta publikacja skupia się na badaniu satysfakcji zawodowej nauczycieli i policjantów, profesji kluczowych dla społecznego bezpieczeństwa i ciągłego rozwoju. Wybór tych dwóch grup zawodowych wynika z ich istotnego wpływu na społeczeństwo w kontekście obecnego i przyszłego bezpieczeństwa i edukacji. Książkę podzielono na sześć głównych rozdziałów, uzupełnionych o Wstęp i Podsumowanie. Pierwszy rozdział dotyczy satysfakcji z pracy, analizując definicje, modele i determinanty związane z tym zagadnieniem. Drugi rozdział koncentruje się na pojęciu odporności (resilience), jego definicji, powiązanych koncepcji i badań. Kolejna część omawia samoocenę, jej aspekty oraz wyniki badań związanych z zawodem nauczyciela, a także zagadnienie umiejscowienia kontroli (LOC) – jego definicje, typy i znaczenie w rozwoju osobistym. Piąty rozdział detalicznie opisuje metodologiczne założenia badań. Przeprowadzono je w oparciu o paradygmat ilościowy, dokładnie określając przedmiot badania, cele, problemy, hipotezy oraz metody wraz z narzędziami badawczymi. Kolejne trzy rozdziały prezentują wyniki zgodnie z przyjętymi założeniami teoretycznymi i metodologicznymi projektu badawczego. Podsumowanie podkreśla znaczenie badań nad satysfakcją zawodową nauczycieli i policjantów dla skutecznego zarządzania zasobami ludzkimi i poprawy jakości życia zawodowego.
