InPost Paczkomaty 24/7
13.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Monografia jest wielostronną charakterystyką środowiska polskich właścicieli małych i średnich przedsiębiorstw po dwóch dekadach powrotu rynku i demokracji. Praca omawia wyniki reprezentatywnych dla sektora MŚP badań empirycznych, prowadzonych w ramach Katedry Socjologii Ekonomicznej Kolegium Ekonomiczno-Społecznego SGH, finansowanych przez Konfederację Lewiatan. W finansowaniu badań ma także udział Kolegium Ekonomiczno-Społeczne SGH. Badania kwestionariuszowe były przeprowadzone w okresie od września 2010 do maja 2011, a towarzyszące im badania jakościowe trwały do połowy 2012 roku. CBOS dołożył starań, aby osiągnąć reprezentatywność tych badań – wyjątkowo trudnych z punktu widzenia realizacji. Przedstawiony w monografii wizerunek przedsiębiorców odbiega od stereotypu zadowolonych z siebie beneficjentów transformacji. Zwraca uwagę ich mocne przywiązanie do demokracji, pracowitość, stosunkowo wysoka innowacyjność, wyższy niż oczekiwano poziom kapitału społecznego. Uchwycono specyficzne różnice, dzielące przedsiębiorców o mentalności biznesmenów od przedsiębiorców o mentalności rzemieślników, wśród których wydzielono „spełnionych”, „paternalistów”, „zaradnych” i „sfrustrowanych”.
Juliusz Gardawski
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Monografia jest wielostronną charakterystyką środowiska polskich właścicieli małych i średnich przedsiębiorstw po dwóch dekadach powrotu rynku i demokracji. Praca omawia wyniki reprezentatywnych dla sektora MŚP badań empirycznych, prowadzonych w ramach Katedry Socjologii Ekonomicznej Kolegium Ekonomiczno-Społecznego SGH, finansowanych przez Konfederację Lewiatan. W finansowaniu badań ma także udział Kolegium Ekonomiczno-Społeczne SGH. Badania kwestionariuszowe były przeprowadzone w okresie od września 2010 do maja 2011, a towarzyszące im badania jakościowe trwały do połowy 2012 roku. CBOS dołożył starań, aby osiągnąć reprezentatywność tych badań – wyjątkowo trudnych z punktu widzenia realizacji. Przedstawiony w monografii wizerunek przedsiębiorców odbiega od stereotypu zadowolonych z siebie beneficjentów transformacji. Zwraca uwagę ich mocne przywiązanie do demokracji, pracowitość, stosunkowo wysoka innowacyjność, wyższy niż oczekiwano poziom kapitału społecznego. Uchwycono specyficzne różnice, dzielące przedsiębiorców o mentalności biznesmenów od przedsiębiorców o mentalności rzemieślników, wśród których wydzielono „spełnionych”, „paternalistów”, „zaradnych” i „sfrustrowanych”.
Juliusz Gardawski