Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Rozwojowe zaburzenia koordynacji ruchowej
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka stanowi kompendium wiedzy na temat rozwojowych zaburzeń koordynacji, opisując ich objawy oraz kryteria diagnostyczne, które umożliwiają odróżnienie tych zaburzeń od podobnych schorzeń. Autorzy skupili się na przedstawieniu historii badań nad DCD oraz na ewolucji rozumienia ich istoty, włączając w to aspekty etiologiczne oraz powiązania z innymi obszarami funkcjonowania człowieka, takimi jak percepcja wzrokowa, słuchowa oraz złożona aktywność związana z mową.
Publikacja skierowana jest do szerokiego grona odbiorców, w tym nauczycieli przedszkoli i szkół, terapeutów zajęciowych, specjalistów wczesnej interwencji, a także rodziców. Stanowi cenne narzędzie zarówno do diagnozy, wykorzystując różnorodne narzędzia diagnostyczne, kwestionariusze oraz wskazówki do obserwacji, jak i jako pomoc w codziennym życiu. Książka oferuje praktyczne wsparcie w zakresie zrozumienia i radzenia sobie z problemami koordynacyjnymi, a także w planowaniu działań terapeutycznych, które mogą zwiększyć efektywność koordynacji ruchowej, poprawiając tym samym jakość życia osób zmagających się z niezręcznością czy niezdarnością.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Książka stanowi kompendium wiedzy na temat rozwojowych zaburzeń koordynacji, opisując ich objawy oraz kryteria diagnostyczne, które umożliwiają odróżnienie tych zaburzeń od podobnych schorzeń. Autorzy skupili się na przedstawieniu historii badań nad DCD oraz na ewolucji rozumienia ich istoty, włączając w to aspekty etiologiczne oraz powiązania z innymi obszarami funkcjonowania człowieka, takimi jak percepcja wzrokowa, słuchowa oraz złożona aktywność związana z mową.
Publikacja skierowana jest do szerokiego grona odbiorców, w tym nauczycieli przedszkoli i szkół, terapeutów zajęciowych, specjalistów wczesnej interwencji, a także rodziców. Stanowi cenne narzędzie zarówno do diagnozy, wykorzystując różnorodne narzędzia diagnostyczne, kwestionariusze oraz wskazówki do obserwacji, jak i jako pomoc w codziennym życiu. Książka oferuje praktyczne wsparcie w zakresie zrozumienia i radzenia sobie z problemami koordynacyjnymi, a także w planowaniu działań terapeutycznych, które mogą zwiększyć efektywność koordynacji ruchowej, poprawiając tym samym jakość życia osób zmagających się z niezręcznością czy niezdarnością.
