InPost Paczkomaty 24/7
13.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Celem pracy jest przedstawienie metody doskonalenia zdolności uczenia się przedsiębiorstwa. W szczególności zdefiniowano pojęcie zdolności uczenia się przedsiębiorstwa, zaprezentowano model zdolności opracowany w oparciu o badania empiryczne oraz nakreślono ogólny tok postępowania w doskonaleniu owej zdolności. () Praca stanowi solidne i rzetelne kompendium wiedzy na temat uczenia się przedsiębiorstwa, będzie przydatna przede wszystkim badaczom problematyki uczenia się, nauczycielom akademickim, studentom kierunków studiów ekonomicznych, prawniczych oraz technicznych, a także menedżerom poszukującym możliwości wdrożenia osiągnięć nauki, w szczególności zajmującym się zarządzaniem wiedzą. Prof. dr hab. inż. Wiesław Kotarba
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Celem pracy jest przedstawienie metody doskonalenia zdolności uczenia się przedsiębiorstwa. W szczególności zdefiniowano pojęcie zdolności uczenia się przedsiębiorstwa, zaprezentowano model zdolności opracowany w oparciu o badania empiryczne oraz nakreślono ogólny tok postępowania w doskonaleniu owej zdolności. () Praca stanowi solidne i rzetelne kompendium wiedzy na temat uczenia się przedsiębiorstwa, będzie przydatna przede wszystkim badaczom problematyki uczenia się, nauczycielom akademickim, studentom kierunków studiów ekonomicznych, prawniczych oraz technicznych, a także menedżerom poszukującym możliwości wdrożenia osiągnięć nauki, w szczególności zajmującym się zarządzaniem wiedzą. Prof. dr hab. inż. Wiesław Kotarba