Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Różnorodni przez sztukę
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka stanowi jedną z niewielu dostępnych monografii poświęconych zagadnieniu wielowymiarowego wychowania estetycznego obejmującego dzieci, młodzież i dorosłych. W przeciwieństwie do innych publikacji, które koncentrują się głównie na teorii, ta pozycja stara się zintegrować teoretyczne aspekty edukacji estetycznej z codzienną praktyką w różnorodnych instytucjach, takich jak szkoły, ośrodki kultury, galerie czy sale koncertowe. Również uwzględnia ona rozwój estetyczny w bardziej złożonych środowiskach zróżnicowanych etnicznie i społecznie, gdzie nie ma ścisłej instytucjonalizacji. Charakterystyczną cechą tej książki jest analiza badań dotyczących złożonych fenomenów kulturowych, takich jak indywidualizm i wspólnotowość, które mają istotne miejsce w koncepcjach, motywacjach i działaniach artystów, animatorów kultury oraz odbiorców sztuki. Z recenzji prof. Małgorzaty Kowalczyk-Marcjan z CHAT.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Książka stanowi jedną z niewielu dostępnych monografii poświęconych zagadnieniu wielowymiarowego wychowania estetycznego obejmującego dzieci, młodzież i dorosłych. W przeciwieństwie do innych publikacji, które koncentrują się głównie na teorii, ta pozycja stara się zintegrować teoretyczne aspekty edukacji estetycznej z codzienną praktyką w różnorodnych instytucjach, takich jak szkoły, ośrodki kultury, galerie czy sale koncertowe. Również uwzględnia ona rozwój estetyczny w bardziej złożonych środowiskach zróżnicowanych etnicznie i społecznie, gdzie nie ma ścisłej instytucjonalizacji. Charakterystyczną cechą tej książki jest analiza badań dotyczących złożonych fenomenów kulturowych, takich jak indywidualizm i wspólnotowość, które mają istotne miejsce w koncepcjach, motywacjach i działaniach artystów, animatorów kultury oraz odbiorców sztuki. Z recenzji prof. Małgorzaty Kowalczyk-Marcjan z CHAT.
