Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Różnicowanie narodowego my
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka pod redakcją Eriki Lehrer i Romy Sendyki to efekt nowatorskiego podejścia do przestrzeni Muzeum Etnograficznego w Krakowie (MEK). Opisuje ona projekt, który choć jest jednym przedsięwzięciem, niesie z sobą wiele istotnych perspektyw, które mogą zrewolucjonizować nie tylko koncepcję muzeum, lecz także instytucji akademickich. W książce akademicy i studentki wspólnie tworzą równorzędne refleksje, podkreślając kolektywny charakter tego przedsięwzięcia. Projekt idealnie ilustruje, jak przemyślenia mogą prowadzić do działań, które następnie stają się przedmiotem kolejnej refleksji. Dzięki temu udało się połączyć teoretyczne rozważania z praktyczną działalnością oraz zintegrować uniwersytet z społecznym kontekstem, w którym muzea pełnią funkcję zwierciadła dla społeczeństw, do których się zwracają. Z akademickiej perspektywy projekt ten wprowadza innowacyjne podejście do badań i przekazywania wiedzy akademickiej. Podejście do muzeum staje się czymś więcej niż tylko refleksją nad samą instytucją; to sposób myślenia o świecie, jego mieszkańcach, ich prawach i tożsamościach.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Książka pod redakcją Eriki Lehrer i Romy Sendyki to efekt nowatorskiego podejścia do przestrzeni Muzeum Etnograficznego w Krakowie (MEK). Opisuje ona projekt, który choć jest jednym przedsięwzięciem, niesie z sobą wiele istotnych perspektyw, które mogą zrewolucjonizować nie tylko koncepcję muzeum, lecz także instytucji akademickich. W książce akademicy i studentki wspólnie tworzą równorzędne refleksje, podkreślając kolektywny charakter tego przedsięwzięcia. Projekt idealnie ilustruje, jak przemyślenia mogą prowadzić do działań, które następnie stają się przedmiotem kolejnej refleksji. Dzięki temu udało się połączyć teoretyczne rozważania z praktyczną działalnością oraz zintegrować uniwersytet z społecznym kontekstem, w którym muzea pełnią funkcję zwierciadła dla społeczeństw, do których się zwracają. Z akademickiej perspektywy projekt ten wprowadza innowacyjne podejście do badań i przekazywania wiedzy akademickiej. Podejście do muzeum staje się czymś więcej niż tylko refleksją nad samą instytucją; to sposób myślenia o świecie, jego mieszkańcach, ich prawach i tożsamościach.
