InPost Paczkomaty 24/7
13.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Potrzeba sensu jest fundamentalna dla człowieka. Leży u podstaw mitów, filozofii, religii, nauki. Poszczególne fragmenty rzeczywistości zawsze staramy się składać w pewną większą całość, która je uzasadnia. Dawniej opieraliśmy się na narracji na przykład prowadząc dziennik, spajaliśmy wydarzenia dnia w historię życia. Dziś, poddając codzienne czynności wyrażanej punktowo ocenie czy zdobywając w nich kolejne poziomy, rozgrywamy stopniową życiową grę. (...) Rzeczywistość cyfrowa wirtualne przestrzenie, jasno określone reguły porządkujące działania to nie są realia, w jakich dotąd funkcjonował człowiek jednak są to okoliczności w jakich grał. Granie okazuje się naturalnym sposobem uczestnictwa w zapośredniczonej cyfrowo kulturze. Wraz z postępującą cyfryzacją będziemy coraz bardziej doświadczać rzeczywistości poprzez jej rozgrywanie.
Praca ma charakter interdyscyplinarny, łącząc takie przestrzenie wiedzy, jak: filozofię, kulturę, nauki społeczne, media, politykę. Jestem pełen uznania dla Autora, że nie ograniczył się do reprezentowanej przez siebie dyscypliny, lecz wpisał grywalizację w szeroki kontekst wiedzy poszerzającej i uzupełniającej jej znaczenie. Z uwagi na podjęty (...) temat a także wspomniane perspektywy badawcze, praca () zasługuje na szczególną uwagę. Jest ona nie tylko interesująca, lecz także zachęca do dyskusji na temat podejmowanych dotąd rozważań związanych z kulturą, mediami a nawet literaturą.
- dr hab. Konrad Dominas, prof. UAM
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Potrzeba sensu jest fundamentalna dla człowieka. Leży u podstaw mitów, filozofii, religii, nauki. Poszczególne fragmenty rzeczywistości zawsze staramy się składać w pewną większą całość, która je uzasadnia. Dawniej opieraliśmy się na narracji na przykład prowadząc dziennik, spajaliśmy wydarzenia dnia w historię życia. Dziś, poddając codzienne czynności wyrażanej punktowo ocenie czy zdobywając w nich kolejne poziomy, rozgrywamy stopniową życiową grę. (...) Rzeczywistość cyfrowa wirtualne przestrzenie, jasno określone reguły porządkujące działania to nie są realia, w jakich dotąd funkcjonował człowiek jednak są to okoliczności w jakich grał. Granie okazuje się naturalnym sposobem uczestnictwa w zapośredniczonej cyfrowo kulturze. Wraz z postępującą cyfryzacją będziemy coraz bardziej doświadczać rzeczywistości poprzez jej rozgrywanie.
Praca ma charakter interdyscyplinarny, łącząc takie przestrzenie wiedzy, jak: filozofię, kulturę, nauki społeczne, media, politykę. Jestem pełen uznania dla Autora, że nie ograniczył się do reprezentowanej przez siebie dyscypliny, lecz wpisał grywalizację w szeroki kontekst wiedzy poszerzającej i uzupełniającej jej znaczenie. Z uwagi na podjęty (...) temat a także wspomniane perspektywy badawcze, praca () zasługuje na szczególną uwagę. Jest ona nie tylko interesująca, lecz także zachęca do dyskusji na temat podejmowanych dotąd rozważań związanych z kulturą, mediami a nawet literaturą.
- dr hab. Konrad Dominas, prof. UAM