Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Rowerowe miasto. Holenderski sposób na ożywienie miejskiej przestrzeni
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
W pewnym kraju ministrowie rządu przybywają na swoje zaprzysiężenie na rowerach. Jeszcze pół wieku temu nic nie wskazywało na taką zmianę. Ulice Amsterdamu i Rotterdamu, po wojennej odbudowie w modernistycznym stylu, były pełne samochodów i nie przystosowane do poruszania się rowerami. W książce "Rowerowe miasto" Melissa i Chris Bruntlettowie opisują historię holenderskiej rewolucji rowerowej, dzięki której jednoślady stały się kluczowym aspektem nie tylko polityki, ale i transformacji miejskiego transportu, przestrzeni publicznych, edukacji oraz handlu. Autorzy przedstawiają, jak dzięki synergii inżynierii ruchu drogowego i społecznej stworzono system mobilności miejsko-wiejskiej, dostępny dla wszystkich, niezależnie od wieku i sprawności fizycznej, oraz jak przeciwdziałano wykluczeniu transportowemu poza metropoliami. Dowiadujemy się, dlaczego warto patrzeć na elektromobilność nie tylko przez pryzmat samochodów oraz jak rowery mogą poprawić jakość transportu publicznego i bezpieczeństwo na drogach, mimo istniejących w społeczeństwie tendencji do naruszania przepisów.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
W pewnym kraju ministrowie rządu przybywają na swoje zaprzysiężenie na rowerach. Jeszcze pół wieku temu nic nie wskazywało na taką zmianę. Ulice Amsterdamu i Rotterdamu, po wojennej odbudowie w modernistycznym stylu, były pełne samochodów i nie przystosowane do poruszania się rowerami. W książce "Rowerowe miasto" Melissa i Chris Bruntlettowie opisują historię holenderskiej rewolucji rowerowej, dzięki której jednoślady stały się kluczowym aspektem nie tylko polityki, ale i transformacji miejskiego transportu, przestrzeni publicznych, edukacji oraz handlu. Autorzy przedstawiają, jak dzięki synergii inżynierii ruchu drogowego i społecznej stworzono system mobilności miejsko-wiejskiej, dostępny dla wszystkich, niezależnie od wieku i sprawności fizycznej, oraz jak przeciwdziałano wykluczeniu transportowemu poza metropoliami. Dowiadujemy się, dlaczego warto patrzeć na elektromobilność nie tylko przez pryzmat samochodów oraz jak rowery mogą poprawić jakość transportu publicznego i bezpieczeństwo na drogach, mimo istniejących w społeczeństwie tendencji do naruszania przepisów.
