InPost Paczkomaty 24/7
13.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Niezbędny, by dobrze przygotować się do egzaminu zawodowego z kwalifikacji PGF.07 w ramach zawodu technik reklamy.
Repetytorium w uporządkowanej formie zbiera najważniejsze wiadomości, których znajomość jest wymagana od kandydatów do zawodu. Uczeń znajdzie tu informacje m.in. o zasadach projektowania reklamy do różnych mediów, cechy poszczególnych typów reklam, właściwości nośników, podstawowych zasadach typografii i specyfice programów komputerowych pomocnych w tworzeniu różnych elementów reklamy. Publikacja obfituje w przykładowe reklamy, dzięki czemu uczy, jakie elementy ważne są w trakcie projektowania.
Załączony przykładowy arkusz egzaminacyjny z 40 pytaniami typowymi dla części pisemnej i zadaniem do wykonania odpowiadającym poleceniu z części praktycznej to świetny sposób na oswojenie się z formułą egzaminu.
Dodatkowe 4 testy i 4 zadania pozwalają sprawdzić uczniowi poziom jego wiedzy
i umiejętności. Do wszystkich testów dołączono odpowiedzi.
Repetytorium pozwala powtórzyć wiadomości, przećwiczyć umiejętności i sprawdzić wiedzę przed egzaminem zawodowym.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Niezbędny, by dobrze przygotować się do egzaminu zawodowego z kwalifikacji PGF.07 w ramach zawodu technik reklamy.
Repetytorium w uporządkowanej formie zbiera najważniejsze wiadomości, których znajomość jest wymagana od kandydatów do zawodu. Uczeń znajdzie tu informacje m.in. o zasadach projektowania reklamy do różnych mediów, cechy poszczególnych typów reklam, właściwości nośników, podstawowych zasadach typografii i specyfice programów komputerowych pomocnych w tworzeniu różnych elementów reklamy. Publikacja obfituje w przykładowe reklamy, dzięki czemu uczy, jakie elementy ważne są w trakcie projektowania.
Załączony przykładowy arkusz egzaminacyjny z 40 pytaniami typowymi dla części pisemnej i zadaniem do wykonania odpowiadającym poleceniu z części praktycznej to świetny sposób na oswojenie się z formułą egzaminu.
Dodatkowe 4 testy i 4 zadania pozwalają sprawdzić uczniowi poziom jego wiedzy
i umiejętności. Do wszystkich testów dołączono odpowiedzi.
Repetytorium pozwala powtórzyć wiadomości, przećwiczyć umiejętności i sprawdzić wiedzę przed egzaminem zawodowym.