Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Realizacja konwencji o prawach dziecka
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Monografia zbiorowa będąca rezultatem pracy Centrum Badań Prawnych Uniwersytetu Pedagogicznego im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie koncentruje się na zagadnieniach dotyczących dziecka i rodziny. To interdyscyplinarne dzieło łączy perspektywy prawne, socjologiczne, psychologiczne i pedagogiczne, oferując czytelnikowi wnikliwe analizy tematów wynikających z Konwencji o prawach dziecka, przyjętej przez ONZ w 1989 roku. Teksty, zarówno w języku polskim, jak i angielskim, badają, jak przepisy konwencji zostały zaadaptowane do praw krajowych i międzynarodowych.
Centralnym tematem publikacji jest sposób implementacji norm konwencyjnych, z naciskiem na ochronę dziecka od chwili poczęcia, jego prawa do podmiotowości, odpowiedniej opieki – w tym zastępczej – oraz wsparcia w integracji, edukacji i ogólnym rozwoju. Dodatkowo poruszana jest problematyka ochrony przed różnymi formami wyzysku.
Książka zwraca szczególną uwagę na sytuację dzieci z niepełnosprawnościami oraz tych, które mają trudności z przystosowaniem społecznym. Wskazuje na konieczność zapewnienia im wyjątkowej opieki i wsparcia. Istotnym elementem dyskusji jest także temat ochrony rodziny, ściśle powiązany z potrzebami i dobrem dziecka.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Monografia zbiorowa będąca rezultatem pracy Centrum Badań Prawnych Uniwersytetu Pedagogicznego im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie koncentruje się na zagadnieniach dotyczących dziecka i rodziny. To interdyscyplinarne dzieło łączy perspektywy prawne, socjologiczne, psychologiczne i pedagogiczne, oferując czytelnikowi wnikliwe analizy tematów wynikających z Konwencji o prawach dziecka, przyjętej przez ONZ w 1989 roku. Teksty, zarówno w języku polskim, jak i angielskim, badają, jak przepisy konwencji zostały zaadaptowane do praw krajowych i międzynarodowych.
Centralnym tematem publikacji jest sposób implementacji norm konwencyjnych, z naciskiem na ochronę dziecka od chwili poczęcia, jego prawa do podmiotowości, odpowiedniej opieki – w tym zastępczej – oraz wsparcia w integracji, edukacji i ogólnym rozwoju. Dodatkowo poruszana jest problematyka ochrony przed różnymi formami wyzysku.
Książka zwraca szczególną uwagę na sytuację dzieci z niepełnosprawnościami oraz tych, które mają trudności z przystosowaniem społecznym. Wskazuje na konieczność zapewnienia im wyjątkowej opieki i wsparcia. Istotnym elementem dyskusji jest także temat ochrony rodziny, ściśle powiązany z potrzebami i dobrem dziecka.
