Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
PUBLIC RELATIONS
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka skupia się na kluczowych elementach zarządzania i planowania, zwracając szczególną uwagę na formowanie wizerunku firmy w ramach public relations (PR). Napisana w sposób przystępny i wszechstronny, przedstawia najczęściej stosowane narzędzia PR, badając ich efektywność i praktyczną użyteczność. Oprócz rozważań teoretycznych, publikacja zawiera liczne przykłady z praktyki oraz studia przypadków, które pozwalają na zastosowanie zdobytej wiedzy w codziennej działalności biznesowej. Autorzy oferują również ciekawe obserwacje dotyczące przyszłości public relations.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Książka skupia się na kluczowych elementach zarządzania i planowania, zwracając szczególną uwagę na formowanie wizerunku firmy w ramach public relations (PR). Napisana w sposób przystępny i wszechstronny, przedstawia najczęściej stosowane narzędzia PR, badając ich efektywność i praktyczną użyteczność. Oprócz rozważań teoretycznych, publikacja zawiera liczne przykłady z praktyki oraz studia przypadków, które pozwalają na zastosowanie zdobytej wiedzy w codziennej działalności biznesowej. Autorzy oferują również ciekawe obserwacje dotyczące przyszłości public relations.
