Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Psychologiczne aspekty postrzegania ekspertów i ich rekomendacji
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
W erze, w której niemal wszyscy mają swobodny dostęp do informacji, zmienia się dynamika relacji między ekspertami a laikami oraz status tych pierwszych. Coraz częściej zdarza się, że opinie specjalistów muszą konkurować z poglądami osób bez formalnego wykształcenia lub doświadczenia w danej dziedzinie. Te osoby chętnie dzielą się swoimi przemyśleniami, zarówno w bezpośrednich rozmowach, jak i na różnorodnych platformach internetowych. Okazuje się, że nawet jeśli opinie ekspertów są poparte naukowymi dowodami lub wieloletnią praktyką, nie zawsze przekonują bardziej niż zdanie znajomego czy „typowego użytkownika internetu”. Taka sytuacja sugeruje, że obiektywne cechy potwierdzające status eksperta, takie jak tytuły naukowe czy doświadczenie zawodowe, niekoniecznie zapewniają im miano wiarygodnego źródła informacji — eksperckość stała się więc pojęciem subiektywnym, zależnym od osobistego odbioru.
W swoim dziele "Psychologiczne aspekty postrzegania ekspertów i ich rekomendacji" Katarzyna Stasiuk zgłębia istotne teoretyczne koncepcje dotyczące roli ekspertów w dzisiejszym społeczeństwie, analizując jednocześnie przyczyny i skutki rosnącego sceptycyzmu wobec ich autorytetu. Autorka dzieli się także wynikami swoich badań nad wpływem wymiarów takich jak sprawczość i wspólnotowość na społeczne postrzeganie ekspertów. W ostatniej części książki Stasiuk bada psychologiczne mechanizmy przyjmowania oraz udzielania porad przez ekspertów, starając się zrozumieć, w jaki sposób ich rekomendacje wpływają na postrzeganą wiarygodność.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
W erze, w której niemal wszyscy mają swobodny dostęp do informacji, zmienia się dynamika relacji między ekspertami a laikami oraz status tych pierwszych. Coraz częściej zdarza się, że opinie specjalistów muszą konkurować z poglądami osób bez formalnego wykształcenia lub doświadczenia w danej dziedzinie. Te osoby chętnie dzielą się swoimi przemyśleniami, zarówno w bezpośrednich rozmowach, jak i na różnorodnych platformach internetowych. Okazuje się, że nawet jeśli opinie ekspertów są poparte naukowymi dowodami lub wieloletnią praktyką, nie zawsze przekonują bardziej niż zdanie znajomego czy „typowego użytkownika internetu”. Taka sytuacja sugeruje, że obiektywne cechy potwierdzające status eksperta, takie jak tytuły naukowe czy doświadczenie zawodowe, niekoniecznie zapewniają im miano wiarygodnego źródła informacji — eksperckość stała się więc pojęciem subiektywnym, zależnym od osobistego odbioru.
W swoim dziele "Psychologiczne aspekty postrzegania ekspertów i ich rekomendacji" Katarzyna Stasiuk zgłębia istotne teoretyczne koncepcje dotyczące roli ekspertów w dzisiejszym społeczeństwie, analizując jednocześnie przyczyny i skutki rosnącego sceptycyzmu wobec ich autorytetu. Autorka dzieli się także wynikami swoich badań nad wpływem wymiarów takich jak sprawczość i wspólnotowość na społeczne postrzeganie ekspertów. W ostatniej części książki Stasiuk bada psychologiczne mechanizmy przyjmowania oraz udzielania porad przez ekspertów, starając się zrozumieć, w jaki sposób ich rekomendacje wpływają na postrzeganą wiarygodność.
