Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Psychologia poznawcza w praktyce. Ekonomia, biznes, polityka
Autorzy:
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Wiedza psychologiczna jest bardzo istotna zarówno dla skutecznego rozwijania biznesu, jak i dla kontrolowania zachowań wyborczych w polityce. Autorzy książki, najwybitniejsi polscy specjaliści z psychologii poznawczej, społecznej i ekonomicznej, którzy są nie tylko teoretykami, ale wykorzystują wiedzę naukową w praktyce, zapoznają czytelników z najnowszymi odkryciami dotyczącymi procesów umysłowych. W poszczególnych rozdziałach koncentrują się na zagadnieniach związanych m. in. z podejmowaniem decyzji finansowych i marketingowych, tworzeniem skutecznych reklam, badaniem wizerunku marki, analizowaniem zachowań konsumentów. Książka stanowi cenne źródło wiedzy nie tylko dla studentów nauk społecznych, ale również dla praktyków zarządzania, marketingu, reklamy, rynków finansowych, menedżerów zajmujących się strategiami kontroli zachowania się człowieka w biznesie, polityce i ekonomii. Prezentowane analizy wskazują na to, że procesy poznawcze i motywacyjne mają charakter pragmatyczny, że są narzędziem rozwiązywania wielu problemów życiowych, wśród których niepoślednią rolę odgrywają problemy ekonomiczne. Książka będzie także bardzo użyteczna dla przedstawicieli świata biznesu - znajdą w niej wiele zaleceń wyprowadzonych z rzetelnej wiedzy naukowej. [...] Na koniec dwa słowa o stronie przeciwnej - o ludziach, którzy są przedmiotem oddziaływań złożonych i wyrafinowanych technik marketingowych i technik reklamy. Oni także na lekturze tej książki mogą wiele skorzystać: przekonują się, że są zwierzyną łowną, a myśliwi, którzy na nich polują mają do dyspozycji wyrafinowane pułapki. Znając je będą mogli bardziej racjonalnie zachowywać się we współczesnej rzeczywistości ekonomicznej. Z recenzji prof. dr hab. Tomasza Maruszewskiego
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Wiedza psychologiczna jest bardzo istotna zarówno dla skutecznego rozwijania biznesu, jak i dla kontrolowania zachowań wyborczych w polityce. Autorzy książki, najwybitniejsi polscy specjaliści z psychologii poznawczej, społecznej i ekonomicznej, którzy są nie tylko teoretykami, ale wykorzystują wiedzę naukową w praktyce, zapoznają czytelników z najnowszymi odkryciami dotyczącymi procesów umysłowych. W poszczególnych rozdziałach koncentrują się na zagadnieniach związanych m. in. z podejmowaniem decyzji finansowych i marketingowych, tworzeniem skutecznych reklam, badaniem wizerunku marki, analizowaniem zachowań konsumentów. Książka stanowi cenne źródło wiedzy nie tylko dla studentów nauk społecznych, ale również dla praktyków zarządzania, marketingu, reklamy, rynków finansowych, menedżerów zajmujących się strategiami kontroli zachowania się człowieka w biznesie, polityce i ekonomii. Prezentowane analizy wskazują na to, że procesy poznawcze i motywacyjne mają charakter pragmatyczny, że są narzędziem rozwiązywania wielu problemów życiowych, wśród których niepoślednią rolę odgrywają problemy ekonomiczne. Książka będzie także bardzo użyteczna dla przedstawicieli świata biznesu - znajdą w niej wiele zaleceń wyprowadzonych z rzetelnej wiedzy naukowej. [...] Na koniec dwa słowa o stronie przeciwnej - o ludziach, którzy są przedmiotem oddziaływań złożonych i wyrafinowanych technik marketingowych i technik reklamy. Oni także na lekturze tej książki mogą wiele skorzystać: przekonują się, że są zwierzyną łowną, a myśliwi, którzy na nich polują mają do dyspozycji wyrafinowane pułapki. Znając je będą mogli bardziej racjonalnie zachowywać się we współczesnej rzeczywistości ekonomicznej. Z recenzji prof. dr hab. Tomasza Maruszewskiego
Szczegóły
Opinie
Inne książki tego autora
Książki z tej samej kategorii
Dostawa i płatność
Szczegóły
Cena: 38.42 zł
Okładka: Miękka
Ilość stron: 446
Rok wydania: 2011
Rozmiar: 165 x 235 mm
ID: 9788301167288
Autorzy: Praca zbiorowa, Andrzej Falkowski
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
Inne książki: Praca zbiorowa
Daniel Brayshaw, Beata Trapnell, Bartosz Michałowski, Vaughan Jones, Sue Kay, Izabela Michalak, Praca zbiorowa, opracowanie zbiorowe
128.71 zł
jak nowa
-
128.71 zł
jak nowa
-
109.47 zł
dobry
-
85.42 zł
widoczne ślady używania
Marcel Moss, Max Czornyj, Jan Gołębiowski, Marek Stelar, Marta Guzowska, Adrian Bednarek, Łukasz Wroński, Marcel Woźniak, Praca zbiorowa
156.64 zł
jak nowa
-
156.64 zł
jak nowa
9.92 zł
jak nowa
-
9.92 zł
jak nowa
Taniej o 5.07 zł 14.99 zł
20.24 zł
jak nowa
-
20.24 zł
jak nowa
Taniej o 24.66 zł 44.90 zł
226.63 zł
dobry
-
226.63 zł
dobry
55.26 zł
jak nowa
-
55.26 zł
jak nowa
Taniej o 54.74 zł 110.00 zł
65.55 zł
jak nowa
-
65.55 zł
jak nowa
-
58.01 zł
dobry
Inne książki: Pozostałe książki
42.51 zł
jak nowa
-
42.51 zł
jak nowa
Taniej o 36.49 zł 79.00 zł
3.66 zł
jak nowa
-
3.66 zł
jak nowa
Taniej o 29.24 zł 32.90 zł
107.76 zł
jak nowa
-
107.76 zł
jak nowa
-
85.68 zł
dobry
Taniej o 21.24 zł 129.00 zł
53.07 zł
jak nowa
-
53.07 zł
jak nowa
Taniej o 5.93 zł 59.00 zł
59.19 zł
jak nowa
-
59.19 zł
jak nowa
Taniej o 140.80 zł 199.99 zł
17.20 zł
widoczne ślady używania
-
26.49 zł
jak nowa
-
17.20 zł
widoczne ślady używania
Taniej o 22.60 zł 39.80 zł
13.13 zł
dobry
-
20.62 zł
jak nowa
-
13.13 zł
dobry
Taniej o 26.77 zł 39.90 zł
Napisz opinię o książce i wygraj nagrodę!
W każdym miesiącu wybieramy najlepsze opinie i nagradzamy recenzentów.
Dowiedz się więcejWartość nagród w tym miesiącu
850 zł
Dodaj swoją opinię
Zaloguj się na swoje konto, aby mieć możliwość dodawania opinii.
Czy chcesz zostawić tylko ocenę?
Dodanie samej oceny o książce nie jest brane pod uwagę podczas losowania nagród. By mieć szansę na otrzymanie nagrody musisz napisać opinię o książce.
Już oceniłeś/zrecenzowałeś te książkę w przeszłości.
Możliwe jest dodanie tylko jednej recenzji do każdej z książek.
Sposoby dostawy
Płatne z góry
InPost Paczkomaty 24/7
13.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
ORLEN Paczka
11.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
Kurier GLS
14.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
Kurier InPost
14.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
Kurier DPD
14.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
Punkty odbioru DHL
7.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
DPD Pickup Punkt Odbioru
11.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
Pocztex Kurier
13.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
Kurier GLS - kraje UE
69.00 zł
Odbiór osobisty (Dębica)
3.00 zł
Płatne przy odbiorze
Kurier GLS pobranie
23.99 zł
Sposoby płatności
Płatność z góry
Przedpłata
Zwykły przelew