Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Przygotowanie środków reklamowych. Kwalifikacja A. 27. 4. Podręcznik do nauki zawodu technik organizacji reklamy szkoły ponadgimnazjalne
Autorzy:
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Podręcznik skierowany do uczniów kształcących się w zawodzie technik organizacji reklamy. Realizuje treści z zakresu czwartej części kwalifikacji A.27 (Organizacja i prowadzenie kampanii reklamowej).
Publikacja wyczerpująco omawia między innymi zagadnienia związane z planowaniem etapów produkcji środków reklamowych. Autorzy wskazują metody i techniki tworzenia reklamy. Przedstawiają sposoby obsługi urządzeń technicznych i korzystania z programów komputerowych do prezentowania środków reklamowych. Pokazują, jak prowadzić dokumentację dotyczącą branży. W szczególny sposób podkreślają znaczenie przestrzegania zasad etyki zawodowej i przepisów prawa podczas produkcji środków reklamowych.
Wiele informacji ujęto w przejrzystych schematach i tabelach, aby pomóc uczniowi uporządkować wiedzę. W celu umożliwienia mu samodzielnej oceny znajomości tematyki wprowadzono pytania kontrolne dotyczące wszystkich poruszanych w książce zagadnień.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Podręcznik skierowany do uczniów kształcących się w zawodzie technik organizacji reklamy. Realizuje treści z zakresu czwartej części kwalifikacji A.27 (Organizacja i prowadzenie kampanii reklamowej).
Publikacja wyczerpująco omawia między innymi zagadnienia związane z planowaniem etapów produkcji środków reklamowych. Autorzy wskazują metody i techniki tworzenia reklamy. Przedstawiają sposoby obsługi urządzeń technicznych i korzystania z programów komputerowych do prezentowania środków reklamowych. Pokazują, jak prowadzić dokumentację dotyczącą branży. W szczególny sposób podkreślają znaczenie przestrzegania zasad etyki zawodowej i przepisów prawa podczas produkcji środków reklamowych.
Wiele informacji ujęto w przejrzystych schematach i tabelach, aby pomóc uczniowi uporządkować wiedzę. W celu umożliwienia mu samodzielnej oceny znajomości tematyki wprowadzono pytania kontrolne dotyczące wszystkich poruszanych w książce zagadnień.
Szczegóły
Opinie
Inne książki tego autora
Książki z tej samej kategorii
Dostawa i płatność
Szczegóły
Cena: 14.36 zł
Okładka: Miękka
Ilość stron: 272
Rok wydania: 2016
Rozmiar: 170 x 240 mm
ID: 9788302157189
Autorzy: Dorota Zadrożna, Alina Kargiel, Robert Piłka
Wydawnictwo: WSiP
Inne książki: Dorota Zadrożna
81.93 zł
nowa
-
81.93 zł
nowa
Dorota Zadrożna, Joanna Śliżewska, Joanna Ablewicz, Damian Dębski, Paweł Dębski, Joanna Ablewic, opracowanie zbiorowe
71.31 zł
nowa
-
18.87 zł
dobry
-
71.31 zł
nowa
Joanna Śliżewska, Aleksandra Zielińska, Dorota Zadrożna, Anna Stromecka, Aleksandra Ziel, Ewa Kawczyńska-Kiełbasa
81.93 zł
nowa
-
81.93 zł
nowa
84.83 zł
nowa
-
84.83 zł
nowa
90.15 zł
nowa
-
90.15 zł
nowa
14.36 zł
jak nowa
-
14.36 zł
jak nowa
Taniej o 32.49 zł 46.85 zł
Joanna Śliżewska, Aleksandra Zielińska, Dorota Zadrożna, Anna Stromecka, Aleksandra Ziel, opracowanie zbiorowe
81.93 zł
nowa
-
81.93 zł
nowa
Inne książki: Przedmioty zawodowe
23.21 zł
jak nowa
-
23.21 zł
jak nowa
Taniej o 38.79 zł 62.00 zł
Przemysław E. Gębal, Sławomira Kołsut, Birgit Kir, Przemysław Gębal, Anna Breitsameter, Gębal Przemysław E.
5.81 zł
dobry
-
5.81 zł
dobry
Taniej o 32.79 zł 38.60 zł
Joanna Czarnowska, Lech Chańko, Wojciech Babiański, Barbara Mojsiewicz, Jolanta Wesołowska, Praca zbiorowa, Babiński Wojciech
16.80 zł
jak nowa
-
16.80 zł
jak nowa
-
15.17 zł
dobry
Taniej o 17.10 zł 33.90 zł
10.12 zł
dobry
-
10.12 zł
dobry
Taniej o 73.78 zł 83.90 zł
43.29 zł
dobry
-
43.29 zł
dobry
Taniej o 71.71 zł 115.00 zł
86.62 zł
dobry
-
107.34 zł
jak nowa
-
86.62 zł
dobry
Taniej o 62.38 zł 149.00 zł
3.11 zł
dobry
-
2.11 zł
jak nowa
-
3.11 zł
dobry
Taniej o 17.89 zł 21.00 zł
Napisz opinię o książce i wygraj nagrodę!
W każdym miesiącu wybieramy najlepsze opinie i nagradzamy recenzentów.
Dowiedz się więcejWartość nagród w tym miesiącu
850 zł
Dodaj swoją opinię
Zaloguj się na swoje konto, aby mieć możliwość dodawania opinii.
Czy chcesz zostawić tylko ocenę?
Dodanie samej oceny o książce nie jest brane pod uwagę podczas losowania nagród. By mieć szansę na otrzymanie nagrody musisz napisać opinię o książce.
Już oceniłeś/zrecenzowałeś te książkę w przeszłości.
Możliwe jest dodanie tylko jednej recenzji do każdej z książek.
Sposoby dostawy
Płatne z góry
InPost Paczkomaty 24/7
13.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
ORLEN Paczka
11.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
Kurier GLS
14.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
Kurier InPost
14.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
Kurier DPD
14.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
Punkty odbioru DHL
7.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
DPD Pickup Punkt Odbioru
11.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
Pocztex Kurier
13.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
Kurier GLS - kraje UE
69.00 zł
Odbiór osobisty (Dębica)
3.00 zł
Płatne przy odbiorze
Kurier GLS pobranie
23.99 zł
Sposoby płatności
Płatność z góry
Przedpłata
Zwykły przelew