Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Przestrzenie rzeczywiste i wyobrażone. Metodyczny wielogłos o różnych przestrzeniach
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Zebrane w tej publikacji teksty łączy wątek komunikacji kulturowej. W kręgu zainteresowań autorek znalazły się więc zarówno teksty literackie, jak i dzieła sztuki malarskie i muzyczne widziane w aspekcie edukacji polonistycznej. Kultura jest przestrzenią, w której człowiek najpełniej ujawnia swoją tożsamość. W celach i zadaniach edukacji polonistycznej podkreśla się zatem wprowadzanie uczniów w przestrzeń kulturową, a także budzenie ich refleksji nad różnymi zjawiskami kultury nie tylko w ujęciu fizykalnym, ale również duchowym. Prezentowane w tomie teksty pokazują, że nie da się uciec przed zmianami, które przyniosła nasza współczesność. Nowe formy komunikacji sprawiają, że nasi uczniowie żyją w globalnej szybkoprzestrzeni. Tego faktu nie można lekceważyć w edukacji trzeba się z nią zmierzyć, a nawet zawrzeć przymierze. Dlatego w książce podejmowane są nie tylko zagadnienia związane ze sposobami czytania poezji i prozy, przestrzegania obrazów malarskich, słuchania muzyki klasycznej, ale także dotyczące hip-hopu, demotywatorów, e-polonistyki itd. Jej niewątpliwym atutem jest także związek z macierzystym miastem i regionem oraz uczelnią Uniwersytetem Marii Curie-Skłodowskiej.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Zebrane w tej publikacji teksty łączy wątek komunikacji kulturowej. W kręgu zainteresowań autorek znalazły się więc zarówno teksty literackie, jak i dzieła sztuki malarskie i muzyczne widziane w aspekcie edukacji polonistycznej. Kultura jest przestrzenią, w której człowiek najpełniej ujawnia swoją tożsamość. W celach i zadaniach edukacji polonistycznej podkreśla się zatem wprowadzanie uczniów w przestrzeń kulturową, a także budzenie ich refleksji nad różnymi zjawiskami kultury nie tylko w ujęciu fizykalnym, ale również duchowym. Prezentowane w tomie teksty pokazują, że nie da się uciec przed zmianami, które przyniosła nasza współczesność. Nowe formy komunikacji sprawiają, że nasi uczniowie żyją w globalnej szybkoprzestrzeni. Tego faktu nie można lekceważyć w edukacji trzeba się z nią zmierzyć, a nawet zawrzeć przymierze. Dlatego w książce podejmowane są nie tylko zagadnienia związane ze sposobami czytania poezji i prozy, przestrzegania obrazów malarskich, słuchania muzyki klasycznej, ale także dotyczące hip-hopu, demotywatorów, e-polonistyki itd. Jej niewątpliwym atutem jest także związek z macierzystym miastem i regionem oraz uczelnią Uniwersytetem Marii Curie-Skłodowskiej.