Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Przestrzenie rzeczywiste i wyobrażone. Metodyczny wielogłos o różnych przestrzeniach
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Zbiór tekstów zawartych w tej publikacji jest zjednoczony przez tematykę komunikacji kulturowej. Autorki skupiają się na analizie zarówno literatury, jak i dzieł sztuki malarskiej oraz muzyki, widzianych przez pryzmat edukacji polonistycznej. Kultura stanowi przestrzeń, w której człowiek najpełniej realizuje swoją tożsamość, a edukacja polonistyczna dąży do wprowadzania uczniów w tę przestrzeń oraz do inspiracji do refleksji nad różnorodnymi aspektami kultury, zarówno materialnej, jak i duchowej. Teksty zawarte w tym tomie pokazują, że nie sposób zignorować zmian, jakie przynosi nasza współczesność. Nowoczesne formy komunikacji powodują, że młodzież funkcjonuje w globalnej, dynamicznie zmieniającej się przestrzeni. Edukacja powinna zatem nie tylko uwzględniać te zmiany, ale także z nimi współpracować. Dlatego książka porusza kwestie związane nie tylko z tradycyjnymi metodami analizy poezji i prozy, czy odbioru sztuki malarskiej czy muzyki klasycznej, ale także odnosi się do hip-hopu, demotywatorów, e-polonistyki i innych zjawisk kulturowych. Dodatkowym walorem tej publikacji jest jej powiązanie z lokalnym środowiskiem, miastem i regionem oraz Uniwersytetem Marii Curie-Skłodowskiej.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Zbiór tekstów zawartych w tej publikacji jest zjednoczony przez tematykę komunikacji kulturowej. Autorki skupiają się na analizie zarówno literatury, jak i dzieł sztuki malarskiej oraz muzyki, widzianych przez pryzmat edukacji polonistycznej. Kultura stanowi przestrzeń, w której człowiek najpełniej realizuje swoją tożsamość, a edukacja polonistyczna dąży do wprowadzania uczniów w tę przestrzeń oraz do inspiracji do refleksji nad różnorodnymi aspektami kultury, zarówno materialnej, jak i duchowej. Teksty zawarte w tym tomie pokazują, że nie sposób zignorować zmian, jakie przynosi nasza współczesność. Nowoczesne formy komunikacji powodują, że młodzież funkcjonuje w globalnej, dynamicznie zmieniającej się przestrzeni. Edukacja powinna zatem nie tylko uwzględniać te zmiany, ale także z nimi współpracować. Dlatego książka porusza kwestie związane nie tylko z tradycyjnymi metodami analizy poezji i prozy, czy odbioru sztuki malarskiej czy muzyki klasycznej, ale także odnosi się do hip-hopu, demotywatorów, e-polonistyki i innych zjawisk kulturowych. Dodatkowym walorem tej publikacji jest jej powiązanie z lokalnym środowiskiem, miastem i regionem oraz Uniwersytetem Marii Curie-Skłodowskiej.
