Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Przejażdżka życia. Czego nauczyłem się jako CEO The Walt Disney Company
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Bestseller według "New York Times"
Gdy w 2005 roku Robert Iger objął stanowisko dyrektora zarządzającego The Walt Disney Company, firma przeżywała trudności. Konkurencja była intensywna, a rozwój technologii przyśpieszał w zastraszającym tempie. Iger skupił się na trzech kluczowych obszarach: dbałości o jakość, akceptacji technologicznych innowacji oraz wzmocnieniu obecności Disneya na międzynarodowych rynkach. W efekcie, po 14 latach, Disney stał się czołowym i szanowanym gigantem medialnym na świecie.
Dzięki Igerowi Disney wzbogacił się o takie marki jak Pixar, Marvel, Lucasfilm i 21st Century Fox. W czasie jego kadencji wartość firmy prawie się pięciokrotnie zwiększyła, a on sam zyskał reputację jednego z najbardziej nowatorskich i efektywnych liderów współczesnych czasów. W swojej książce Iger dzieli się zdobytymi doświadczeniami z zarządzania Disneyem i zespołem liczącym 200 tysięcy pracowników, podkreślając cechy nieodzowne dla skutecznego przywództwa: optymizm, odwagę, determinację i bezstronność.
"Przejażdżka życia" to nie tylko przewodnik biznesowy, ale także zbiór osobistych historii przedstawiających drogę Igera od pracy na najniższym szczeblu w ABC. Pomimo sukcesu, Iger nigdy nie zapomniał o znaczeniu życzliwości, szacunku i przyzwoitości, które traktował jako ważniejsze od finansowego zysku. Opisuje także swoje bliskie relacje z Steve'em Jobsem w ostatnich latach życia tego wizjonera oraz trwały zachwyt mitologią "Gwiezdnych wojen".
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Bestseller według "New York Times"
Gdy w 2005 roku Robert Iger objął stanowisko dyrektora zarządzającego The Walt Disney Company, firma przeżywała trudności. Konkurencja była intensywna, a rozwój technologii przyśpieszał w zastraszającym tempie. Iger skupił się na trzech kluczowych obszarach: dbałości o jakość, akceptacji technologicznych innowacji oraz wzmocnieniu obecności Disneya na międzynarodowych rynkach. W efekcie, po 14 latach, Disney stał się czołowym i szanowanym gigantem medialnym na świecie.
Dzięki Igerowi Disney wzbogacił się o takie marki jak Pixar, Marvel, Lucasfilm i 21st Century Fox. W czasie jego kadencji wartość firmy prawie się pięciokrotnie zwiększyła, a on sam zyskał reputację jednego z najbardziej nowatorskich i efektywnych liderów współczesnych czasów. W swojej książce Iger dzieli się zdobytymi doświadczeniami z zarządzania Disneyem i zespołem liczącym 200 tysięcy pracowników, podkreślając cechy nieodzowne dla skutecznego przywództwa: optymizm, odwagę, determinację i bezstronność.
"Przejażdżka życia" to nie tylko przewodnik biznesowy, ale także zbiór osobistych historii przedstawiających drogę Igera od pracy na najniższym szczeblu w ABC. Pomimo sukcesu, Iger nigdy nie zapomniał o znaczeniu życzliwości, szacunku i przyzwoitości, które traktował jako ważniejsze od finansowego zysku. Opisuje także swoje bliskie relacje z Steve'em Jobsem w ostatnich latach życia tego wizjonera oraz trwały zachwyt mitologią "Gwiezdnych wojen".
