Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Przedsiębiorstwo Wartość Zarządzanie
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka ta jest kompendium wiedzy na temat zarządzania przedsiębiorstwami. W pierwszej części autorzy skupiają się na analizie przedsiębiorstw w kontekście współczesnych wyzwań rozwojowych. Badane są tutaj także zmiany w teoretycznych podstawach funkcjonowania firm oraz ich przyczyny. Istotnym elementem tej sekcji jest omówienie pojęcia wartości, jej kreowania, obecności i ewolucji, co ma kluczowe znaczenie dla ustalania celów oraz sposobów ich realizacji. Czytelnik zyskuje dzięki temu zrozumienie, jak złożonym i istotnym pojęciem jest wartość jako długoterminowy cel i istotny element rozwoju firmy.
Druga część książki kładzie nacisk na praktyczne aspekty zarządzania nowoczesnym przedsiębiorstwem, koncentrując się na zagadnieniu wartości. Autorzy przedstawiają tutaj różnorodne koncepcje, metody i narzędzia zarządzania, ilustrując je przykładami oraz odniesieniami do obecnej sytuacji gospodarczej. Publikacja jest wynikiem badań prowadzonych przez prof. dr hab. Cezarego Suszyńskiego oraz jego zespół doktorantów z Katedry Zarządzania Przedsiębiorstwem w Kolegium Zarządzania i Finansów Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Książka ta jest kompendium wiedzy na temat zarządzania przedsiębiorstwami. W pierwszej części autorzy skupiają się na analizie przedsiębiorstw w kontekście współczesnych wyzwań rozwojowych. Badane są tutaj także zmiany w teoretycznych podstawach funkcjonowania firm oraz ich przyczyny. Istotnym elementem tej sekcji jest omówienie pojęcia wartości, jej kreowania, obecności i ewolucji, co ma kluczowe znaczenie dla ustalania celów oraz sposobów ich realizacji. Czytelnik zyskuje dzięki temu zrozumienie, jak złożonym i istotnym pojęciem jest wartość jako długoterminowy cel i istotny element rozwoju firmy.
Druga część książki kładzie nacisk na praktyczne aspekty zarządzania nowoczesnym przedsiębiorstwem, koncentrując się na zagadnieniu wartości. Autorzy przedstawiają tutaj różnorodne koncepcje, metody i narzędzia zarządzania, ilustrując je przykładami oraz odniesieniami do obecnej sytuacji gospodarczej. Publikacja jest wynikiem badań prowadzonych przez prof. dr hab. Cezarego Suszyńskiego oraz jego zespół doktorantów z Katedry Zarządzania Przedsiębiorstwem w Kolegium Zarządzania i Finansów Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie.
