InPost Paczkomaty 24/7
13.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Celem publikacji "Promocja zdrowia. Kształtowanie przyszłości" jest wskazanie na rolę promocji jako jednego z głównych kierunków działań na rzecz poprawy stanu zdrowia społecznego. Podstawową zasadą w promocji zdrowia jest wzajemne wspieranie się i troska o siebie w środowisku rodzinnym, zawodowym, lokalnym czy szkolnym. Jest to podejście nazywane setting approach, w którym członkowie poszczególnych społeczności, np. lokalnych czy szkolnych, wspólnie podejmują starania, aby poprawić swoje samopoczucie i zdrowie. Uczą się i ugruntowują wiedzę, jak zdrowiej żyć i tworzyć zdrowe środowisko. Tworzy się w ten sposób nowy kontekst uwarunkowań zachowań zdrowotnych. Odchodzi się tu od działań narzuconych z zewnątrz oraz koncentrujących się na opiece zdrowotnej ku działaniom nakierowanym na dokonywanie zmian zarówno w stylu życia, jak i w organizacjach, instytucjach i społecznościach lokalnych, które działają na rzecz zdrowia społecznego.Warto też mieć na uwadze, że promocja zdrowia, a nawet samo zdrowie nie jest celem samym w sobie. Jest to raczej środek umożliwiający takie wykorzystanie istniejących możliwości zdrowotnych, aby życie mogło być bardziej produktywne, wartościowe i twórcze.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Celem publikacji "Promocja zdrowia. Kształtowanie przyszłości" jest wskazanie na rolę promocji jako jednego z głównych kierunków działań na rzecz poprawy stanu zdrowia społecznego. Podstawową zasadą w promocji zdrowia jest wzajemne wspieranie się i troska o siebie w środowisku rodzinnym, zawodowym, lokalnym czy szkolnym. Jest to podejście nazywane setting approach, w którym członkowie poszczególnych społeczności, np. lokalnych czy szkolnych, wspólnie podejmują starania, aby poprawić swoje samopoczucie i zdrowie. Uczą się i ugruntowują wiedzę, jak zdrowiej żyć i tworzyć zdrowe środowisko. Tworzy się w ten sposób nowy kontekst uwarunkowań zachowań zdrowotnych. Odchodzi się tu od działań narzuconych z zewnątrz oraz koncentrujących się na opiece zdrowotnej ku działaniom nakierowanym na dokonywanie zmian zarówno w stylu życia, jak i w organizacjach, instytucjach i społecznościach lokalnych, które działają na rzecz zdrowia społecznego.Warto też mieć na uwadze, że promocja zdrowia, a nawet samo zdrowie nie jest celem samym w sobie. Jest to raczej środek umożliwiający takie wykorzystanie istniejących możliwości zdrowotnych, aby życie mogło być bardziej produktywne, wartościowe i twórcze.