InPost Paczkomaty 24/7
13.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Podręcznik zawiera szczegółową analizę funkcjonowania rynku usługowego w kontekście podejmowanych na nim działań promocyjnych, w tym m.in.: podstawy teoretyczne i terminologię związaną z usługami, specyfikę promocji oraz charakterystykę jej głównych instrumentów wykorzystywanych w sektorze usług, przykłady wykorzystania niestandardowych form promocji w usługach, zasady planowania i realizacji kampanii promocyjnych, przykłady działań promocyjnych podejmowanych na wybranych rynkach usług, analizę kompleksowych rozwiązań w zakresie promocji usług na przykładzie sektora usług turystycznych. Główne zalety podręcznika to m.in.: przejrzysty układ, logiczna i spójna merytorycznie struktura, zrozumiała forma przekazu, szczegółowa analiza wykorzystania promocji w usługach, liczne przykłady z polskiego i zagranicznego rynku usług, omówienie problematyki rzadko podejmowanej w literaturze krajowej (dotyczącej koncepcji ambient marketingu), bogata bibliografia.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Podręcznik zawiera szczegółową analizę funkcjonowania rynku usługowego w kontekście podejmowanych na nim działań promocyjnych, w tym m.in.: podstawy teoretyczne i terminologię związaną z usługami, specyfikę promocji oraz charakterystykę jej głównych instrumentów wykorzystywanych w sektorze usług, przykłady wykorzystania niestandardowych form promocji w usługach, zasady planowania i realizacji kampanii promocyjnych, przykłady działań promocyjnych podejmowanych na wybranych rynkach usług, analizę kompleksowych rozwiązań w zakresie promocji usług na przykładzie sektora usług turystycznych. Główne zalety podręcznika to m.in.: przejrzysty układ, logiczna i spójna merytorycznie struktura, zrozumiała forma przekazu, szczegółowa analiza wykorzystania promocji w usługach, liczne przykłady z polskiego i zagranicznego rynku usług, omówienie problematyki rzadko podejmowanej w literaturze krajowej (dotyczącej koncepcji ambient marketingu), bogata bibliografia.