InPost Paczkomaty 24/7
13.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Promocja miast - Nowa Perspektywa to nie podręcznik, ale zbiór inspiracji i przegląd nowych kierunków. Nie wyczerpuje wszystkich ważnych tematów i nie opisuje wszystkich pojawiających się, chociażby za sprawą rozwoju nowych technologii i mediów. Główną intencją tej książki jest prezentacja wskazówek, przykładów, możliwości, technik i rozwiązań z dziedziny promocji miast. Mamy nadzieję, że nasza książka okaże się przydatna wszystkim osobom zaangażowanym w promowanie polskich miast i regionów. Była pisana z myślą o tych, którzy na co dzień pracują w instytucjach publicznych, urzędach miast, urzędach marszałkowskich, instytucjach kultury, osobach ze środowisk biznesowych i akademickich oraz wszystkich, którzy po prostu pasjonują się promocją miejsc.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Promocja miast - Nowa Perspektywa to nie podręcznik, ale zbiór inspiracji i przegląd nowych kierunków. Nie wyczerpuje wszystkich ważnych tematów i nie opisuje wszystkich pojawiających się, chociażby za sprawą rozwoju nowych technologii i mediów. Główną intencją tej książki jest prezentacja wskazówek, przykładów, możliwości, technik i rozwiązań z dziedziny promocji miast. Mamy nadzieję, że nasza książka okaże się przydatna wszystkim osobom zaangażowanym w promowanie polskich miast i regionów. Była pisana z myślą o tych, którzy na co dzień pracują w instytucjach publicznych, urzędach miast, urzędach marszałkowskich, instytucjach kultury, osobach ze środowisk biznesowych i akademickich oraz wszystkich, którzy po prostu pasjonują się promocją miejsc.