Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Projektowanie dla nowych mediów
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Na polskim rynku ukazała się wyjątkowa książka, która zabiera czytelników w fascynującą podróż przez świat nowych technologii i narzędzi znanych jako nowe media, otwierając przed grafikami i projektantami drzwi do ogromnych możliwości, jakie niesie ze sobą rozwój przemysłu komputerowego. W książce szczegółowo przedstawiono rozwój innowacji takich jak szerokopasmowy Internet, CD-ROM, DVD, oraz cyfrowe i interaktywne środowiska, w tym gry internetowe. Autorzy koncentrują się na praktycznym zastosowaniu technologii cyfrowych w projektowaniu, integrując elementy takie jak tekst, obraz, animacja i dźwięk, co pozwala na interaktywną komunikację z odbiorcą. Publikacja opisuje wykorzystywanie tych technologii w różnych dziedzinach, takich jak telewizja, produkcja teledysków, gry, animacje, płyty CD czy wystawy. Ponadto, książka porusza tematy projektowania stron internetowych, efektywnego korzystania z wyszukiwarek, tworzenia blogów, e-learningu, handlu elektronicznego oraz tworzenia gier komputerowych, oferując szeroki wgląd w praktyczne zastosowania nowych mediów we współczesnym świecie.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Na polskim rynku ukazała się wyjątkowa książka, która zabiera czytelników w fascynującą podróż przez świat nowych technologii i narzędzi znanych jako nowe media, otwierając przed grafikami i projektantami drzwi do ogromnych możliwości, jakie niesie ze sobą rozwój przemysłu komputerowego. W książce szczegółowo przedstawiono rozwój innowacji takich jak szerokopasmowy Internet, CD-ROM, DVD, oraz cyfrowe i interaktywne środowiska, w tym gry internetowe. Autorzy koncentrują się na praktycznym zastosowaniu technologii cyfrowych w projektowaniu, integrując elementy takie jak tekst, obraz, animacja i dźwięk, co pozwala na interaktywną komunikację z odbiorcą. Publikacja opisuje wykorzystywanie tych technologii w różnych dziedzinach, takich jak telewizja, produkcja teledysków, gry, animacje, płyty CD czy wystawy. Ponadto, książka porusza tematy projektowania stron internetowych, efektywnego korzystania z wyszukiwarek, tworzenia blogów, e-learningu, handlu elektronicznego oraz tworzenia gier komputerowych, oferując szeroki wgląd w praktyczne zastosowania nowych mediów we współczesnym świecie.
