Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Programy edukacyjno-terapeutyczne
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Programy edukacyjno-terapeutyczne dedykowane uczniom z umiarkowaną, znaczną niepełnosprawnością intelektualną oraz niepełnosprawnościami sprzężonymi skierowane są do nauczycieli pracujących w specjalnych placówkach szkolno-wychowawczych, jak również do pedagogów w szkołach masowych, którzy uczą takich uczniów, oraz do ich rodziców.
Te programy edukacyjne zgodne są z obowiązującą podstawą programową i dodatkowo ściśle zintegrowane z publikacją „Śladami pór roku. Karty pracy dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym, znacznym i niepełnosprawnością sprzężoną.” Takie podejście pozwala na efektywne wdrażanie i obserwację programów edukacyjno-terapeutycznych, jak również na dokładną ocenę rozwoju dzieci z wspomnianymi rodzajami niepełnosprawności intelektualnej.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Programy edukacyjno-terapeutyczne dedykowane uczniom z umiarkowaną, znaczną niepełnosprawnością intelektualną oraz niepełnosprawnościami sprzężonymi skierowane są do nauczycieli pracujących w specjalnych placówkach szkolno-wychowawczych, jak również do pedagogów w szkołach masowych, którzy uczą takich uczniów, oraz do ich rodziców.
Te programy edukacyjne zgodne są z obowiązującą podstawą programową i dodatkowo ściśle zintegrowane z publikacją „Śladami pór roku. Karty pracy dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym, znacznym i niepełnosprawnością sprzężoną.” Takie podejście pozwala na efektywne wdrażanie i obserwację programów edukacyjno-terapeutycznych, jak również na dokładną ocenę rozwoju dzieci z wspomnianymi rodzajami niepełnosprawności intelektualnej.
