Książka - Prawo medyczne w przypadkach Część 2

DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

Prawo medyczne w przypadkach Część 2

Prawo medyczne w przypadkach Część 2

DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

Ludzie słuchają oczami. Pierwsze wrażenie jest najważniejsze. Dobry komunikat to ten, który łatwo dociera do świadomości odbiorcy. Truizmy, prawda? Oczywiście tak. A jednak o nich zapominamy. W codziennej pracy nie umiemy skutecznie przekazywać informacji pacjentom, współpracownikom, urzędnikom kontrolującym nasze działania. Rodzą się więc nieporozumienia, przeinaczenia. Prowadzą one do konfliktów, w których górę biorą emocje. Ta książka traktuje o psychologicznych i prawnych aspektach prowadzenia rozmów. Nie tylko o tych, w których trzeba przedstawić pacjentowi stan jego zdrowia i zaproponować leczenie. Także o tych trudniejszych, gdy przekazujemy wiadomości ostateczne, o śmierci kogoś bliskiego. Są i te sytuacje, kiedy postawa pacjenta zmusza do postawienia wyraźnej bariery. Pokazujemy, jak skutecznie przekonywać i jak odmawiać, kiedy roszczenia drugiej strony przekraczają możliwości medycyny czy ramy prawne.
Prawo i psychologia - te dwie dziedziny spotykają się na kartach naszej książki. To poradnik dla lekarzy po zawiłościach przepisów i komunikacji. Ma on ułatwić i uprościć postępowanie w sytuacjach, które lekarze często uważają za krytyczne. Zbiór sytuacji zaczerpniętych z życia, przedstawionych z dystansem i przeanalizowanych przez prawnika i psychologa. Seria scenek, które zdarzają się w szpitalach, przychodniach, prywatnych gabinetach. Często niewłaściwie poprowadzona rozmowa to początek poważnego kryzysu: wizerunku lekarza, reputacji placówki medycznej, a czasem wręcz sprawa kończąca się postępowaniem sądowym. Radzimy, jak się zachować, aby zminimalizować prawdopodobieństwo takiego rozwoju sytuacji.
Na co dzień doradzamy lekarzom. Spotykamy się z nimi i pomagamy skutecznie wyjaśnić ich sytuację prawną, wizerunkową i możliwe strategie postępowania. Zarówno w kontakcie z przedstawicielami wymiaru sprawiedliwości, jak i z mediami, pacjentami czy członkami różnych komisji urzędowych, które kontrolują ich pracę. W naszej pracy dążymy do tego, aby lekarz czuł się pewnie i bezpiecznie pod względem prawnym, a także został zrozumiany. Naszym celem jest nie tylko to, żeby lekarz umiał przekazać ważne dla pacjenta informacje, lecz także to, żeby umiał odmówić w taki sposób, aby nie generować zbędnych emocji i nie stracić reputacji.
Zapraszamy do lektury
J. Mroczek, R. Tymiński

Wybierz stan zużycia:

WIĘCEJ O SKALI

Ludzie słuchają oczami. Pierwsze wrażenie jest najważniejsze. Dobry komunikat to ten, który łatwo dociera do świadomości odbiorcy. Truizmy, prawda? Oczywiście tak. A jednak o nich zapominamy. W codziennej pracy nie umiemy skutecznie przekazywać informacji pacjentom, współpracownikom, urzędnikom kontrolującym nasze działania. Rodzą się więc nieporozumienia, przeinaczenia. Prowadzą one do konfliktów, w których górę biorą emocje. Ta książka traktuje o psychologicznych i prawnych aspektach prowadzenia rozmów. Nie tylko o tych, w których trzeba przedstawić pacjentowi stan jego zdrowia i zaproponować leczenie. Także o tych trudniejszych, gdy przekazujemy wiadomości ostateczne, o śmierci kogoś bliskiego. Są i te sytuacje, kiedy postawa pacjenta zmusza do postawienia wyraźnej bariery. Pokazujemy, jak skutecznie przekonywać i jak odmawiać, kiedy roszczenia drugiej strony przekraczają możliwości medycyny czy ramy prawne.
Prawo i psychologia - te dwie dziedziny spotykają się na kartach naszej książki. To poradnik dla lekarzy po zawiłościach przepisów i komunikacji. Ma on ułatwić i uprościć postępowanie w sytuacjach, które lekarze często uważają za krytyczne. Zbiór sytuacji zaczerpniętych z życia, przedstawionych z dystansem i przeanalizowanych przez prawnika i psychologa. Seria scenek, które zdarzają się w szpitalach, przychodniach, prywatnych gabinetach. Często niewłaściwie poprowadzona rozmowa to początek poważnego kryzysu: wizerunku lekarza, reputacji placówki medycznej, a czasem wręcz sprawa kończąca się postępowaniem sądowym. Radzimy, jak się zachować, aby zminimalizować prawdopodobieństwo takiego rozwoju sytuacji.
Na co dzień doradzamy lekarzom. Spotykamy się z nimi i pomagamy skutecznie wyjaśnić ich sytuację prawną, wizerunkową i możliwe strategie postępowania. Zarówno w kontakcie z przedstawicielami wymiaru sprawiedliwości, jak i z mediami, pacjentami czy członkami różnych komisji urzędowych, które kontrolują ich pracę. W naszej pracy dążymy do tego, aby lekarz czuł się pewnie i bezpiecznie pod względem prawnym, a także został zrozumiany. Naszym celem jest nie tylko to, żeby lekarz umiał przekazać ważne dla pacjenta informacje, lecz także to, żeby umiał odmówić w taki sposób, aby nie generować zbędnych emocji i nie stracić reputacji.
Zapraszamy do lektury
J. Mroczek, R. Tymiński

Szczegóły

Inne książki tego autora

Książki z tej samej kategorii

Opinie

Dostawa i płatność

Szczegóły

Okładka: Miękka

Ilość stron: 86

Rok wydania: 2017

Rozmiar: 130 x 195 mm

ID: 9788364153785

Wydawnictwo: Medical Tribune

Inne książki: Radosław Tymiński

Miękka , W magazynie
Używana Okazja

Taniej o 53.05 zł 70.00 zł

Jacek Mroczek
Broszurowa , W magazynie
Nowa Używana Wyprzedaż
Anna Szafrańska
Miękka , W magazynie
Używana

Taniej o 25.26 zł 0.00 zł

Broszurowa , W magazynie
Używana Wyprzedaż Okazja

Taniej o 11.00 zł 15.00 zł

Twarda , W magazynie
Używana Wyprzedaż Okazja

Taniej o 82.85 zł 119.00 zł

Radosław Tymiński
Twarda , 72h wysyłka
Nowa Wyprzedaż

Inne książki: Inne

Miękka , W magazynie
Używana Okazja

Taniej o 42.85 zł 79.90 zł

Broszurowa , 72h wysyłka
Nowa Wyprzedaż

Taniej o 0.29 zł 107.36 zł

Twarda , W magazynie
Używana Wyprzedaż Okazja

Taniej o 54.18 zł 79.00 zł

Broszurowa , 72h wysyłka
Nowa Wyprzedaż Okazja

Taniej o 2.36 zł 29.00 zł

Broszurowa , W magazynie
Używana Wyprzedaż
Broszurowa , 72h wysyłka
Nowa Wyprzedaż

Taniej o 0.14 zł 89.99 zł

Broszurowa , W magazynie
Używana Wyprzedaż
Opinie użytkowników
0.0
0 ocen i 0 recenzji
Reviews Reward Icon

Napisz opinię o książce i wygraj nagrodę!

W każdym miesiącu wybieramy najlepsze opinie i nagradzamy recenzentów.

Dowiedz się więcej

Wartość nagród w tym miesiącu

700 zł

Napisz opinię i wygraj nagrodę!
Twoja ocena to:
wybierz ocenę 0
Treść musi mieć więcej niż 50 znaków

Dodaj swoją opinię

Zaloguj się na swoje konto, aby mieć możliwość dodawania opinii.

Czy chcesz zostawić tylko ocenę?

Dodanie samej oceny o książce nie jest brane pod uwagę podczas losowania nagród. By mieć szansę na otrzymanie nagrody musisz napisać opinię o książce.

Sposoby dostawy

Płatne z góry

InPost Paczkomaty 24/7

InPost Paczkomaty 24/7

13.99 zł

Darmowa dostawa od 190 zł

ORLEN Paczka

ORLEN Paczka

11.99 zł

Darmowa dostawa od 190 zł

Kurier GLS

Kurier GLS

12.99 zł

Darmowa dostawa od 190 zł

Kurier DPD

Kurier DPD

13.99 zł

Darmowa dostawa od 190 zł

Pocztex Kurier

Pocztex Kurier

12.99 zł

Darmowa dostawa od 190 zł

Kurier GLS - kraje UE

Kurier GLS - kraje UE

69.00 zł

Odbiór osobisty (Dębica)

Odbiór osobisty (Dębica)

3.00 zł

Płatne przy odbiorze

Kurier GLS pobranie Kurier GLS pobranie

23.99 zł

Sposoby płatności

Płatność z góry

Przedpłata

platnosc

Zwykły przelew info