Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Prawdziwy człowiek. Osobista opowieść o dorastaniu i edukacji w autyzmie
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
"Real Human. A Personal Story about Growing Up and Education in Autism" jest książką, która oferuje wnikliwy wgląd w codzienność osoby z autyzmem, opisując jej doświadczenia, emocje oraz unikalny sposób postrzegania świata. Autor przybliża, jak osoba autystyczna radzi sobie z dorastaniem i edukacją, pokazując jednocześnie, jak różni się jej sposób funkcjonowania w środowisku rodzinnym i szkolnym. Książka celnie przedstawia trudności, które często umykają uwadze otoczenia, a z którymi dziecko autystyczne musi mierzyć się na co dzień.
Praca Gunilli Gerland jest wyjątkowo cenna dla nauczycieli, pedagogów oraz rodziców, pomagając im dostrzec ukryty autyzm i umożliwiając lepsze dostosowanie procesu edukacji oraz wychowania do indywidualnych potrzeb dziecka. Publikacja rozbudza umiejętności pracy z dziećmi dotkniętymi autyzmem, stając się bezcennym źródłem wiedzy oraz inspiracji. Rozwija tolerancję, empatię i zrozumienie dla odmienności.
Prof. Christopher Gillberg w przedmowie zaznacza, że jest to literacki debiut, który rzuca światło na delikatne granice między zdrowiem a chorobą czy normą a niepełnosprawnością. To relacja osoby z niezwykłą diagnozą, która zmaga się z całkiem powszechnymi problemami. Gillberg podkreśla, że osobiste doświadczenia zawarte w książce otwierają więcej drzwi do zrozumienia niż jakakolwiek specjalistyczna terminologia.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
"Real Human. A Personal Story about Growing Up and Education in Autism" jest książką, która oferuje wnikliwy wgląd w codzienność osoby z autyzmem, opisując jej doświadczenia, emocje oraz unikalny sposób postrzegania świata. Autor przybliża, jak osoba autystyczna radzi sobie z dorastaniem i edukacją, pokazując jednocześnie, jak różni się jej sposób funkcjonowania w środowisku rodzinnym i szkolnym. Książka celnie przedstawia trudności, które często umykają uwadze otoczenia, a z którymi dziecko autystyczne musi mierzyć się na co dzień.
Praca Gunilli Gerland jest wyjątkowo cenna dla nauczycieli, pedagogów oraz rodziców, pomagając im dostrzec ukryty autyzm i umożliwiając lepsze dostosowanie procesu edukacji oraz wychowania do indywidualnych potrzeb dziecka. Publikacja rozbudza umiejętności pracy z dziećmi dotkniętymi autyzmem, stając się bezcennym źródłem wiedzy oraz inspiracji. Rozwija tolerancję, empatię i zrozumienie dla odmienności.
Prof. Christopher Gillberg w przedmowie zaznacza, że jest to literacki debiut, który rzuca światło na delikatne granice między zdrowiem a chorobą czy normą a niepełnosprawnością. To relacja osoby z niezwykłą diagnozą, która zmaga się z całkiem powszechnymi problemami. Gillberg podkreśla, że osobiste doświadczenia zawarte w książce otwierają więcej drzwi do zrozumienia niż jakakolwiek specjalistyczna terminologia.
