Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Powieści graficzne Wprowadzenie
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Monografia pt. "Powieść graficzna. Wprowadzenie" to zbiór artykułów naukowych poświęconych fascynującemu zjawisku, jakim są powieści graficzne. W publikacji tej czytelnicy mogą zgłębić różnorodne aspekty definiowania i analizy tej popularnej formy komiksu. Książka dostarcza dogłębnych rozważań na temat różnych gatunków i konwencji, które charakteryzują powieści graficzne, oraz badań dotyczących historii i zmian narracyjnych form wykorzystywanych w tej dziedzinie. Autorzy omawiają m.in. kontrowersje wokół użycia terminu 'graphic novel', badają źródła opowieści obrazkowych, jak również analizują przemiany powieści graficznych w Japonii. Publikacja zajmuje się także strategiami wydawniczymi dotyczącymi komiksowych serii, wpływami konwencji czarnego kryminału na scenariusze i grafikę, analizą adaptacji filmowych nurtów indie i underground oraz światem wydawniczym DC Comics.
Książka została opublikowana we współpracy z Fundacją Instytut Kultury Popularnej.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Monografia pt. "Powieść graficzna. Wprowadzenie" to zbiór artykułów naukowych poświęconych fascynującemu zjawisku, jakim są powieści graficzne. W publikacji tej czytelnicy mogą zgłębić różnorodne aspekty definiowania i analizy tej popularnej formy komiksu. Książka dostarcza dogłębnych rozważań na temat różnych gatunków i konwencji, które charakteryzują powieści graficzne, oraz badań dotyczących historii i zmian narracyjnych form wykorzystywanych w tej dziedzinie. Autorzy omawiają m.in. kontrowersje wokół użycia terminu 'graphic novel', badają źródła opowieści obrazkowych, jak również analizują przemiany powieści graficznych w Japonii. Publikacja zajmuje się także strategiami wydawniczymi dotyczącymi komiksowych serii, wpływami konwencji czarnego kryminału na scenariusze i grafikę, analizą adaptacji filmowych nurtów indie i underground oraz światem wydawniczym DC Comics.
Książka została opublikowana we współpracy z Fundacją Instytut Kultury Popularnej.
