InPost Paczkomaty 24/7
13.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Monografia podejmuje ważną i złożona problematykę psychospołecznego funkcjonowania osób słabowidzących. Praca wprowadza w niezbyt często podejmowane obszary rozważań dotyczących teorii i praktyki pedagogiki specjalnej. Kompleks podjętych w niej zagadnień uświadamia różnorodne określenia zależności pomiędzy posiadanymi postawami zdystansowania i tolerancyjności osób słabowidzących a ich zasobami osobistymi.
Jestem przekonana, że niniejsza publikacja będzie stanowić istotny wkład w rozwój współczesnych form wsparcia osób słabowidzących. Lektura książki może zainspirować i motywować pedagogów specjalnych do podejmowania twórczych, racjonalnych, przemyślanych działań praktycznych. Przewiduję, że zaznajomienie się Czytelników - studentów pedagogiki specjalnej, nauczycieli, terapeutów, rodziców - z poruszanymi w tym opracowaniu różnorodnymi aspektami funkcjonowania osób słabowidzących będzie miało duże znaczenie praktyczne w rozwiązywaniu konkretnych problemów w pracy terapeutycznej z tymi osobami oraz pozwoli na lepsze zrozumienie ich sytuacji życiowej i drogi rozwoju.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Monografia podejmuje ważną i złożona problematykę psychospołecznego funkcjonowania osób słabowidzących. Praca wprowadza w niezbyt często podejmowane obszary rozważań dotyczących teorii i praktyki pedagogiki specjalnej. Kompleks podjętych w niej zagadnień uświadamia różnorodne określenia zależności pomiędzy posiadanymi postawami zdystansowania i tolerancyjności osób słabowidzących a ich zasobami osobistymi.
Jestem przekonana, że niniejsza publikacja będzie stanowić istotny wkład w rozwój współczesnych form wsparcia osób słabowidzących. Lektura książki może zainspirować i motywować pedagogów specjalnych do podejmowania twórczych, racjonalnych, przemyślanych działań praktycznych. Przewiduję, że zaznajomienie się Czytelników - studentów pedagogiki specjalnej, nauczycieli, terapeutów, rodziców - z poruszanymi w tym opracowaniu różnorodnymi aspektami funkcjonowania osób słabowidzących będzie miało duże znaczenie praktyczne w rozwiązywaniu konkretnych problemów w pracy terapeutycznej z tymi osobami oraz pozwoli na lepsze zrozumienie ich sytuacji życiowej i drogi rozwoju.