Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Poradzę sobie sam 2
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Jak zarządzać finansami w codziennym życiu? Jak przygotować się do wyczekiwanej podróży? Jak zapewnić sobie bezpieczeństwo podczas korzystania z Internetu? Te oraz inne zagadnienia stawiają przed sobą Maja i Adam – bohaterowie zestawu kart pracy, z którymi będą mieli okazję się zmierzyć. Seria "Poradzę sobie sam" została stworzona z myślą o młodzieży oraz dorosłych z niepełnosprawnością intelektualną, pomagając im rozwijać umiejętności potrzebne w samodzielnym funkcjonowaniu.
W drugiej części serii ćwiczenia są usystematyzowane w czterech kluczowych tematycznych obszarach: finanse i bankowość, sprzęt elektroniczny, podróże oraz zakupy. W książce znajdują się różnorodne zadania, takie jak czytanki z pytaniami sprawdzającymi umiejętność rozumienia tekstu, matematyczne wyzwania dotyczące pieniędzy, krzyżówki, ćwiczenia na spostrzegawczość, puzzle, wykreślanki oraz zadania typu prawda/fałsz. Po każdym tematycznym rozdziale umieszczono podsumowanie, które pozwala uczniom ocenić swoją wiedzę i określić obszary wymagające dalszego doskonalenia.
Oliwia Szulc, oligofrenopedagog i logopeda z dwudziestoletnim doświadczeniem, od lat pracuje z dziećmi oraz dorosłymi z zaburzeniami mowy. Jej praca skupia się na wspieraniu komunikacji jako kluczowego elementu budowania relacji, co jest z kolei fundamentem prawidłowego rozwoju dziecka. W swojej praktyce wykorzystuje alternatywne metody komunikacji, wspierając osoby z niepełnosprawnością intelektualną w rozwijaniu ich kompetencji komunikacyjnych.
Monika Rajca, pedagog oraz specjalistka w dziedzinie oligoferenopedagogiki i logopedii, ma ponad dwadzieścia lat doświadczenia w pracy z osobami z niepełnosprawnością intelektualną. Od niedawna także prowadzi terapię logopedyczną osób po udarach. Swoją wiedzą dzieli się ze studentami na zajęciach logopedii i neurologopedii w Akademii WSB oraz Uniwersytecie Śląskim. Pasjonuje się komunikacją, wierząc, że można porozumieć się z każdym, bez względu na bariery, które trzeba pokonać.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Jak zarządzać finansami w codziennym życiu? Jak przygotować się do wyczekiwanej podróży? Jak zapewnić sobie bezpieczeństwo podczas korzystania z Internetu? Te oraz inne zagadnienia stawiają przed sobą Maja i Adam – bohaterowie zestawu kart pracy, z którymi będą mieli okazję się zmierzyć. Seria "Poradzę sobie sam" została stworzona z myślą o młodzieży oraz dorosłych z niepełnosprawnością intelektualną, pomagając im rozwijać umiejętności potrzebne w samodzielnym funkcjonowaniu.
W drugiej części serii ćwiczenia są usystematyzowane w czterech kluczowych tematycznych obszarach: finanse i bankowość, sprzęt elektroniczny, podróże oraz zakupy. W książce znajdują się różnorodne zadania, takie jak czytanki z pytaniami sprawdzającymi umiejętność rozumienia tekstu, matematyczne wyzwania dotyczące pieniędzy, krzyżówki, ćwiczenia na spostrzegawczość, puzzle, wykreślanki oraz zadania typu prawda/fałsz. Po każdym tematycznym rozdziale umieszczono podsumowanie, które pozwala uczniom ocenić swoją wiedzę i określić obszary wymagające dalszego doskonalenia.
Oliwia Szulc, oligofrenopedagog i logopeda z dwudziestoletnim doświadczeniem, od lat pracuje z dziećmi oraz dorosłymi z zaburzeniami mowy. Jej praca skupia się na wspieraniu komunikacji jako kluczowego elementu budowania relacji, co jest z kolei fundamentem prawidłowego rozwoju dziecka. W swojej praktyce wykorzystuje alternatywne metody komunikacji, wspierając osoby z niepełnosprawnością intelektualną w rozwijaniu ich kompetencji komunikacyjnych.
Monika Rajca, pedagog oraz specjalistka w dziedzinie oligoferenopedagogiki i logopedii, ma ponad dwadzieścia lat doświadczenia w pracy z osobami z niepełnosprawnością intelektualną. Od niedawna także prowadzi terapię logopedyczną osób po udarach. Swoją wiedzą dzieli się ze studentami na zajęciach logopedii i neurologopedii w Akademii WSB oraz Uniwersytecie Śląskim. Pasjonuje się komunikacją, wierząc, że można porozumieć się z każdym, bez względu na bariery, które trzeba pokonać.
