Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Poradnik metodyczny LO 2 Szukam dojrzałej wiary
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Poradnik metodyczny do nauczania religii rzymskokatolickiej według podręcznik nr AZ-32-01/18-PO-6/21, zgodny z programem nauczania nr AZ-3-01/18 oraz AZ-4-01/18.
Niniejszy poradnik metodyczny do nauczania religii w klasie 2 liceum i technikum został opracowany zgodnie z wymogami ujętymi w nowej Podstawie programowej katechezy Kościoła katolickiego w Polsce z 9 czerwca 2018 roku i skonkretyzowanymi w Programie nauczania religii w przedszkolach i szkołach. Mamy nadzieję, że nasz pakiet edukacyjny (podręcznik ucznia, poradnik metodyczny i materiały dodatkowe) okaże się wartościową pomocą, która ułatwi Wam prowadzenie katechezy szkolnej.
W tym poradniku znajdziecie scenariusze zajęć do wszystkich katechez zawartych w podręczniku ucznia do klasy drugiej liceum i technikum. Wszystkie lekcje zaplanowano tak, aby sprzyjały one rozmowom, stawianiu ważnych pytań, pogłębianiu wiary. Katechezy korelują z treściami przekazywanymi na innych przedmiotach. W podręczniku i poradniku metodycznym znajdziecie wiele odniesień do wiadomości chociażby z języka polskiego, historii, wiedzy o kulturze czy historii sztuki.
Zaproponowane przez nas katechezy cechuje stała struktura - każda lekcja opiera się na następujących krokach:
ODKRYWAM - gdzie prezentujemy temat lekcji, stawiamy problem;
SPOTYKAM - to moment na zaprezentowanie uczniom sylwetki osoby, która
się z danym problemem zmierzyła;
POZNAJĘ - budujemy wiedzę uczniów;
ODPOWIADAM - w tym kroku pracujemy nad kształtowaniem postaw ucznia
i zachęcamy go do osobistej refleksji;
UTRWALAM - w tej części podpowiadamy, jak utrwalić zaprezentowane na
katechezie wiadomości;
MODLĘ SIĘ - proponujemy różnorodne modlitwy, także modlitwę spontaniczną. Do części katechez dodaliśmy jeszcze jeden krok - PODEJMUJĘ WYZWANIE, w którym proponujemy uczniom jakieś działanie lub zachęcamy ich do przemyślenia danego zagadnienia.
Przygotowaliśmy również pakiet materiałów dodatkowych (załączników do katechez), które zostały umieszczone na portalu STREFA KATECHETY (www.strefakatechety.pl). Znajdziecie tam różnorodne pomoce - teksty, zdjęcia, prezentacje.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Poradnik metodyczny do nauczania religii rzymskokatolickiej według podręcznik nr AZ-32-01/18-PO-6/21, zgodny z programem nauczania nr AZ-3-01/18 oraz AZ-4-01/18.
Niniejszy poradnik metodyczny do nauczania religii w klasie 2 liceum i technikum został opracowany zgodnie z wymogami ujętymi w nowej Podstawie programowej katechezy Kościoła katolickiego w Polsce z 9 czerwca 2018 roku i skonkretyzowanymi w Programie nauczania religii w przedszkolach i szkołach. Mamy nadzieję, że nasz pakiet edukacyjny (podręcznik ucznia, poradnik metodyczny i materiały dodatkowe) okaże się wartościową pomocą, która ułatwi Wam prowadzenie katechezy szkolnej.
W tym poradniku znajdziecie scenariusze zajęć do wszystkich katechez zawartych w podręczniku ucznia do klasy drugiej liceum i technikum. Wszystkie lekcje zaplanowano tak, aby sprzyjały one rozmowom, stawianiu ważnych pytań, pogłębianiu wiary. Katechezy korelują z treściami przekazywanymi na innych przedmiotach. W podręczniku i poradniku metodycznym znajdziecie wiele odniesień do wiadomości chociażby z języka polskiego, historii, wiedzy o kulturze czy historii sztuki.
Zaproponowane przez nas katechezy cechuje stała struktura - każda lekcja opiera się na następujących krokach:
ODKRYWAM - gdzie prezentujemy temat lekcji, stawiamy problem;
SPOTYKAM - to moment na zaprezentowanie uczniom sylwetki osoby, która
się z danym problemem zmierzyła;
POZNAJĘ - budujemy wiedzę uczniów;
ODPOWIADAM - w tym kroku pracujemy nad kształtowaniem postaw ucznia
i zachęcamy go do osobistej refleksji;
UTRWALAM - w tej części podpowiadamy, jak utrwalić zaprezentowane na
katechezie wiadomości;
MODLĘ SIĘ - proponujemy różnorodne modlitwy, także modlitwę spontaniczną. Do części katechez dodaliśmy jeszcze jeden krok - PODEJMUJĘ WYZWANIE, w którym proponujemy uczniom jakieś działanie lub zachęcamy ich do przemyślenia danego zagadnienia.
Przygotowaliśmy również pakiet materiałów dodatkowych (załączników do katechez), które zostały umieszczone na portalu STREFA KATECHETY (www.strefakatechety.pl). Znajdziecie tam różnorodne pomoce - teksty, zdjęcia, prezentacje.