Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Poradnik design thinking, czyli jak wykorzystać myślenie projektowe w biznesie
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Design thinking to metoda, która od dziesięcioleci przynosi skuteczne rezultaty, stosowana przez czołowe firmy globalne, takie jak Apple i Google. Traktowana jako podejście lub nawet filozofia, kładzie nacisk na tworzenie innowacyjnych rozwiązań poprzez gruntowne zrozumienie potrzeb użytkowników. Jest to metoda uniwersalna i intuicyjna, opierająca się na kluczowych filarach: zrozumieniu ludzi, ciekawości i kwestionowaniu status quo. Dzięki niej można nie tylko skuteczniej spełniać ludzkie potrzeby, ale również identyfikować i eliminować problemy, które mogą podnieść jakość życia, pracy oraz doświadczeń jednostek i całych społeczeństw.
Skuteczność design thinking wynika z jego uporządkowanego podejścia, które łączy wykonalność technologiczną z opłacalnością biznesową i codzienną użytecznością projektów. Proces ten obejmuje pięć kluczowych etapów: odkrywanie, definiowanie wyzwań, tworzenie rozwiązań, prototypowanie, testowanie i planowanie wdrożenia. Za każdym etapem kryją się pytania fundamentalne dla tej metodologii: Dla kogo projektujemy? Dlaczego to robimy? Co proponujemy? Jak to wygląda? Czy to działa? Czy można to wdrożyć? Dzięki temu powstają produkty i usługi, które są nie tylko praktyczne i estetyczne, ale także spełniają oczekiwania użytkowników, unikając zbędnych komplikacji.
Książka ta szczegółowo prowadzi czytelnika przez każdy etap procesu design thinking, począwszy od generowania pomysłów po dogłębne wywiady z klientami, aż po przygotowanie wdrożenia na rynku. Zawiera praktyczne narzędzia, które można z powodzeniem zastosować w firmie, oraz studia przypadków z różnych branż i doświadczenia specjalistów, którzy wykorzystują tę metodę z sukcesem w swojej pracy.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Design thinking to metoda, która od dziesięcioleci przynosi skuteczne rezultaty, stosowana przez czołowe firmy globalne, takie jak Apple i Google. Traktowana jako podejście lub nawet filozofia, kładzie nacisk na tworzenie innowacyjnych rozwiązań poprzez gruntowne zrozumienie potrzeb użytkowników. Jest to metoda uniwersalna i intuicyjna, opierająca się na kluczowych filarach: zrozumieniu ludzi, ciekawości i kwestionowaniu status quo. Dzięki niej można nie tylko skuteczniej spełniać ludzkie potrzeby, ale również identyfikować i eliminować problemy, które mogą podnieść jakość życia, pracy oraz doświadczeń jednostek i całych społeczeństw.
Skuteczność design thinking wynika z jego uporządkowanego podejścia, które łączy wykonalność technologiczną z opłacalnością biznesową i codzienną użytecznością projektów. Proces ten obejmuje pięć kluczowych etapów: odkrywanie, definiowanie wyzwań, tworzenie rozwiązań, prototypowanie, testowanie i planowanie wdrożenia. Za każdym etapem kryją się pytania fundamentalne dla tej metodologii: Dla kogo projektujemy? Dlaczego to robimy? Co proponujemy? Jak to wygląda? Czy to działa? Czy można to wdrożyć? Dzięki temu powstają produkty i usługi, które są nie tylko praktyczne i estetyczne, ale także spełniają oczekiwania użytkowników, unikając zbędnych komplikacji.
Książka ta szczegółowo prowadzi czytelnika przez każdy etap procesu design thinking, począwszy od generowania pomysłów po dogłębne wywiady z klientami, aż po przygotowanie wdrożenia na rynku. Zawiera praktyczne narzędzia, które można z powodzeniem zastosować w firmie, oraz studia przypadków z różnych branż i doświadczenia specjalistów, którzy wykorzystują tę metodę z sukcesem w swojej pracy.
