Książka - Poradnik design thinking, czyli jak wykorzystać myślenie projektowe w biznesie

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

Poradnik design thinking, czyli jak wykorzystać myślenie projektowe w biznesie

Poradnik design thinking, czyli jak wykorzystać myślenie projektowe w biznesie

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

Design thinking to metoda, która od dziesięcioleci przynosi skuteczne rezultaty, stosowana przez czołowe firmy globalne, takie jak Apple i Google. Traktowana jako podejście lub nawet filozofia, kładzie nacisk na tworzenie innowacyjnych rozwiązań poprzez gruntowne zrozumienie potrzeb użytkowników. Jest to metoda uniwersalna i intuicyjna, opierająca się na kluczowych filarach: zrozumieniu ludzi, ciekawości i kwestionowaniu status quo. Dzięki niej można nie tylko skuteczniej spełniać ludzkie potrzeby, ale również identyfikować i eliminować problemy, które mogą podnieść jakość życia, pracy oraz doświadczeń jednostek i całych społeczeństw.

Skuteczność design thinking wynika z jego uporządkowanego podejścia, które łączy wykonalność technologiczną z opłacalnością biznesową i codzienną użytecznością projektów. Proces ten obejmuje pięć kluczowych etapów: odkrywanie, definiowanie wyzwań, tworzenie rozwiązań, prototypowanie, testowanie i planowanie wdrożenia. Za każdym etapem kryją się pytania fundamentalne dla tej metodologii: Dla kogo projektujemy? Dlaczego to robimy? Co proponujemy? Jak to wygląda? Czy to działa? Czy można to wdrożyć? Dzięki temu powstają produkty i usługi, które są nie tylko praktyczne i estetyczne, ale także spełniają oczekiwania użytkowników, unikając zbędnych komplikacji.

Książka ta szczegółowo prowadzi czytelnika przez każdy etap procesu design thinking, począwszy od generowania pomysłów po dogłębne wywiady z klientami, aż po przygotowanie wdrożenia na rynku. Zawiera praktyczne narzędzia, które można z powodzeniem zastosować w firmie, oraz studia przypadków z różnych branż i doświadczenia specjalistów, którzy wykorzystują tę metodę z sukcesem w swojej pracy.

Wybierz stan zużycia:

WIĘCEJ O SKALI

Design thinking to metoda, która od dziesięcioleci przynosi skuteczne rezultaty, stosowana przez czołowe firmy globalne, takie jak Apple i Google. Traktowana jako podejście lub nawet filozofia, kładzie nacisk na tworzenie innowacyjnych rozwiązań poprzez gruntowne zrozumienie potrzeb użytkowników. Jest to metoda uniwersalna i intuicyjna, opierająca się na kluczowych filarach: zrozumieniu ludzi, ciekawości i kwestionowaniu status quo. Dzięki niej można nie tylko skuteczniej spełniać ludzkie potrzeby, ale również identyfikować i eliminować problemy, które mogą podnieść jakość życia, pracy oraz doświadczeń jednostek i całych społeczeństw.

Skuteczność design thinking wynika z jego uporządkowanego podejścia, które łączy wykonalność technologiczną z opłacalnością biznesową i codzienną użytecznością projektów. Proces ten obejmuje pięć kluczowych etapów: odkrywanie, definiowanie wyzwań, tworzenie rozwiązań, prototypowanie, testowanie i planowanie wdrożenia. Za każdym etapem kryją się pytania fundamentalne dla tej metodologii: Dla kogo projektujemy? Dlaczego to robimy? Co proponujemy? Jak to wygląda? Czy to działa? Czy można to wdrożyć? Dzięki temu powstają produkty i usługi, które są nie tylko praktyczne i estetyczne, ale także spełniają oczekiwania użytkowników, unikając zbędnych komplikacji.

Książka ta szczegółowo prowadzi czytelnika przez każdy etap procesu design thinking, począwszy od generowania pomysłów po dogłębne wywiady z klientami, aż po przygotowanie wdrożenia na rynku. Zawiera praktyczne narzędzia, które można z powodzeniem zastosować w firmie, oraz studia przypadków z różnych branż i doświadczenia specjalistów, którzy wykorzystują tę metodę z sukcesem w swojej pracy.

Szczegóły

Opinie

Książki autora

Podobne

Dla Ciebie

Książki z kategorii

Dostawa i płatność

Szczegóły

Cena: 22.23 zł
Okładka: Miękka
Ilość stron: 160
Rok wydania: 2019
Rozmiar: 190 × 240 mm
ID: 9788328350618

Dane producenta:

Helion , Kościuszki 1C, 44-100 Gliwice, Polska ,[email protected] ,tel. (32) 230-98-63

Inne książki tych autorów

Podobne produkty

Może Ci się spodobać

Inne książki z tej samej kategorii

Opinie użytkowników
0.0
0 ocen i 0 recenzji
Reviews Reward Icon

Napisz opinię o książce i wygraj nagrodę!

W każdym miesiącu wybieramy najlepsze opinie i nagradzamy recenzentów.

Dowiedz się więcej

Wartość nagród w tym miesiącu

880 zł

Napisz opinię i wygraj nagrodę!
Twoja ocena to:
wybierz ocenę 0
Treść musi mieć więcej niż 50 i mniej niż 20000 znaków

Dodaj swoją opinię

Zaloguj się na swoje konto, aby mieć możliwość dodawania opinii.

Czy chcesz zostawić tylko ocenę?

Dodanie samej oceny o książce nie jest brane pod uwagę podczas losowania nagród. By mieć szansę na otrzymanie nagrody musisz napisać opinię o książce.

Już oceniłeś/zrecenzowałeś te książkę w przeszłości.

Możliwe jest dodanie tylko jednej recenzji do każdej z książek.

Sposoby dostawy

Płatne z góry

13.99 zł

Darmowa od 190 zł

ORLEN Paczka

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

Automaty DHL BOX 24/7 i punkty POP

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

DPD Pickup Automaty i Punkty Odbioru

9.99 zł

Darmowa od 190 zł

Automaty Orlen Paczka, sklepy Żabka i inne

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

GLS U Ciebie - Kurier

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier DPD

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier InPost

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Pocztex Kurier

13.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier DHL

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier GLS - kraje UE

69.00 zł

Punkt odbioru (Dębica)

2.99 zł

Darmowa od 190 zł

Płatne przy odbiorze

Kurier GLS pobranie

23.99 zł

Sposoby płatności

Płatność z góry

Przedpłata

platnosc

Zwykły przelew info