Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Poradnik design thinking, czyli jak wykorzystać myślenie projektowe w biznesie
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Design thinking to sprawdzona i ceniona metodologia, którą z powodzeniem wdrażają światowi liderzy, tacy jak Apple czy Google, już od wielu lat. Polega ona na głębokim zrozumieniu potrzeb odbiorców, zanim zaproponuje się nowe rozwiązania; może być uznana za sposób myślenia, podejście lub nawet filozofię. Dzięki takim elementom jak kultura empatii, dociekliwość oraz kwestionowanie ustalonych norm, design thinking jest nie tylko uniwersalne i intuicyjne, ale również skutecznie pomaga lepiej odpowiadać na potrzeby ludzi. Ponadto, pozwala szybko identyfikować istotne problematyczne obszary, których naprawa może znacząco podnieść jakość życia i pracy zarówno jednostek, jak i całych społeczności.
Kluczowym elementem efektywności design thinking jest zorganizowany proces łączący osiągalność technologiczna projektu z jego opłacalnością i codzienną użytecznością. Proces ten obejmuje pięć głównych etapów: odkrywanie, definiowanie potrzeb, tworzenie rozwiązań, prototypowanie oraz testowanie i planowanie wdrożenia. Każdy z tych kroków wymaga zadawania kluczowych pytań: Dla kogo jest ten projekt? Jaki mamy cel? Jaką mamy propozycję? Jak to działa i wygląda? Czy jest to możliwe do realizacji? Dzięki temu powstają produkty i usługi, które nie tylko spełniają oczekiwania użytkowników, ale również są funkcjonalne, estetyczne i wolne od zbędnych udziwnień.
Książka ta przedstawia krok po kroku, jak efektywnie wykorzystać metodologię design thinking. Od generowania pomysłów na podstawie szczegółowych wywiadów z klientami, po planowanie rynku, proces ten jest szczegółowo omówiony wraz z praktycznymi narzędziami do zastosowania w firmie. Zawiera także studia przypadków z różnych branż oraz opinie i doświadczenia ekspertów, którzy skutecznie implementują design thinking w swoim biznesie.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Design thinking to sprawdzona i ceniona metodologia, którą z powodzeniem wdrażają światowi liderzy, tacy jak Apple czy Google, już od wielu lat. Polega ona na głębokim zrozumieniu potrzeb odbiorców, zanim zaproponuje się nowe rozwiązania; może być uznana za sposób myślenia, podejście lub nawet filozofię. Dzięki takim elementom jak kultura empatii, dociekliwość oraz kwestionowanie ustalonych norm, design thinking jest nie tylko uniwersalne i intuicyjne, ale również skutecznie pomaga lepiej odpowiadać na potrzeby ludzi. Ponadto, pozwala szybko identyfikować istotne problematyczne obszary, których naprawa może znacząco podnieść jakość życia i pracy zarówno jednostek, jak i całych społeczności.
Kluczowym elementem efektywności design thinking jest zorganizowany proces łączący osiągalność technologiczna projektu z jego opłacalnością i codzienną użytecznością. Proces ten obejmuje pięć głównych etapów: odkrywanie, definiowanie potrzeb, tworzenie rozwiązań, prototypowanie oraz testowanie i planowanie wdrożenia. Każdy z tych kroków wymaga zadawania kluczowych pytań: Dla kogo jest ten projekt? Jaki mamy cel? Jaką mamy propozycję? Jak to działa i wygląda? Czy jest to możliwe do realizacji? Dzięki temu powstają produkty i usługi, które nie tylko spełniają oczekiwania użytkowników, ale również są funkcjonalne, estetyczne i wolne od zbędnych udziwnień.
Książka ta przedstawia krok po kroku, jak efektywnie wykorzystać metodologię design thinking. Od generowania pomysłów na podstawie szczegółowych wywiadów z klientami, po planowanie rynku, proces ten jest szczegółowo omówiony wraz z praktycznymi narzędziami do zastosowania w firmie. Zawiera także studia przypadków z różnych branż oraz opinie i doświadczenia ekspertów, którzy skutecznie implementują design thinking w swoim biznesie.
