Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.






Nowa
Książka nowa.





Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.





Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.





Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Polskie media w Wielkiej Brytanii na początku XXI wieku
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka jest szeroko zakrojoną analizą współczesnych polskich mediów funkcjonujących na Wyspach Brytyjskich. Opiera się na dostępnych źródłach oraz szczegółowych badaniach dotyczących londyńskich mediów, oferując dogłębne spojrzenie na kondycję prasy drukowanej i mediów internetowych. Od czasu rozszerzenia Unii Europejskiej 1 maja 2004 roku, te media zaczęły licznie pojawiać się w Londynie i innych miastach brytyjskich, a obecnie mają już ugruntowaną pozycję. Niektóre z nich czerpią inspirację z historii i tradycji, co sprawia, że mogą wydawać się nieco statyczne w swoich poglądach na współczesne migracje Polaków. Inne, młodsze inicjatywy odcinają się od przeszłości i patrzą w przyszłość, podobnie jak ich twórcy – emigranci z lat dziewięćdziesiątych oraz późniejszego okresu poakcesyjnego. Każda z tych grup zdobyła swoją publikę i pełni określone funkcje. Przyszłość tych mediów zależy od czasu i ich odbiorców, jakimi są Polacy w Wielkiej Brytanii.
Autorka książki wnosi znaczący wkład do polskiej nauki o komunikowaniu, szczególnie w kontekście historii mediów i systemów medialnych. Do tej pory w polskiej literaturze naukowej brakowało tak wyczerpującej pracy dotyczącej polskojęzycznych mediów w Wielkiej Brytanii, ich funkcji oraz odbioru przez różne fale polskiej imigracji po drugiej wojnie światowej. Zauważalnym walorem tej publikacji jest przedstawienie roli Internetu w rozwoju prasy, radiofonii i telewizji internetowej. Autorka ukazuje przejściowy charakter tych mediów, ich różnorodność, lokalny charakter oraz próby poszerzenia ich odbiorców. Podkreśla także komercjalizację oraz zależność od umiejętności językowych ich publiczności. Zebrany materiał pozwolił autorce na zidentyfikowanie potrzeb odbiorców oraz funkcji mediów, zarówno tych planowanych, jak i rzeczywiście realizowanych, a także krytyczną ocenę ich efektów.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Książka jest szeroko zakrojoną analizą współczesnych polskich mediów funkcjonujących na Wyspach Brytyjskich. Opiera się na dostępnych źródłach oraz szczegółowych badaniach dotyczących londyńskich mediów, oferując dogłębne spojrzenie na kondycję prasy drukowanej i mediów internetowych. Od czasu rozszerzenia Unii Europejskiej 1 maja 2004 roku, te media zaczęły licznie pojawiać się w Londynie i innych miastach brytyjskich, a obecnie mają już ugruntowaną pozycję. Niektóre z nich czerpią inspirację z historii i tradycji, co sprawia, że mogą wydawać się nieco statyczne w swoich poglądach na współczesne migracje Polaków. Inne, młodsze inicjatywy odcinają się od przeszłości i patrzą w przyszłość, podobnie jak ich twórcy – emigranci z lat dziewięćdziesiątych oraz późniejszego okresu poakcesyjnego. Każda z tych grup zdobyła swoją publikę i pełni określone funkcje. Przyszłość tych mediów zależy od czasu i ich odbiorców, jakimi są Polacy w Wielkiej Brytanii.
Autorka książki wnosi znaczący wkład do polskiej nauki o komunikowaniu, szczególnie w kontekście historii mediów i systemów medialnych. Do tej pory w polskiej literaturze naukowej brakowało tak wyczerpującej pracy dotyczącej polskojęzycznych mediów w Wielkiej Brytanii, ich funkcji oraz odbioru przez różne fale polskiej imigracji po drugiej wojnie światowej. Zauważalnym walorem tej publikacji jest przedstawienie roli Internetu w rozwoju prasy, radiofonii i telewizji internetowej. Autorka ukazuje przejściowy charakter tych mediów, ich różnorodność, lokalny charakter oraz próby poszerzenia ich odbiorców. Podkreśla także komercjalizację oraz zależność od umiejętności językowych ich publiczności. Zebrany materiał pozwolił autorce na zidentyfikowanie potrzeb odbiorców oraz funkcji mediów, zarówno tych planowanych, jak i rzeczywiście realizowanych, a także krytyczną ocenę ich efektów.