Książka - Polskie media w Wielkiej Brytanii na początku XXI wieku

DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

Polskie media w Wielkiej Brytanii na początku XXI wieku

Polskie media w Wielkiej Brytanii na początku XXI wieku

DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

Książka jest szeroko zakrojoną analizą współczesnych polskich mediów funkcjonujących na Wyspach Brytyjskich. Opiera się na dostępnych źródłach oraz szczegółowych badaniach dotyczących londyńskich mediów, oferując dogłębne spojrzenie na kondycję prasy drukowanej i mediów internetowych. Od czasu rozszerzenia Unii Europejskiej 1 maja 2004 roku, te media zaczęły licznie pojawiać się w Londynie i innych miastach brytyjskich, a obecnie mają już ugruntowaną pozycję. Niektóre z nich czerpią inspirację z historii i tradycji, co sprawia, że mogą wydawać się nieco statyczne w swoich poglądach na współczesne migracje Polaków. Inne, młodsze inicjatywy odcinają się od przeszłości i patrzą w przyszłość, podobnie jak ich twórcy – emigranci z lat dziewięćdziesiątych oraz późniejszego okresu poakcesyjnego. Każda z tych grup zdobyła swoją publikę i pełni określone funkcje. Przyszłość tych mediów zależy od czasu i ich odbiorców, jakimi są Polacy w Wielkiej Brytanii.

Autorka książki wnosi znaczący wkład do polskiej nauki o komunikowaniu, szczególnie w kontekście historii mediów i systemów medialnych. Do tej pory w polskiej literaturze naukowej brakowało tak wyczerpującej pracy dotyczącej polskojęzycznych mediów w Wielkiej Brytanii, ich funkcji oraz odbioru przez różne fale polskiej imigracji po drugiej wojnie światowej. Zauważalnym walorem tej publikacji jest przedstawienie roli Internetu w rozwoju prasy, radiofonii i telewizji internetowej. Autorka ukazuje przejściowy charakter tych mediów, ich różnorodność, lokalny charakter oraz próby poszerzenia ich odbiorców. Podkreśla także komercjalizację oraz zależność od umiejętności językowych ich publiczności. Zebrany materiał pozwolił autorce na zidentyfikowanie potrzeb odbiorców oraz funkcji mediów, zarówno tych planowanych, jak i rzeczywiście realizowanych, a także krytyczną ocenę ich efektów.

Wybierz stan zużycia:

WIĘCEJ O SKALI

Książka jest szeroko zakrojoną analizą współczesnych polskich mediów funkcjonujących na Wyspach Brytyjskich. Opiera się na dostępnych źródłach oraz szczegółowych badaniach dotyczących londyńskich mediów, oferując dogłębne spojrzenie na kondycję prasy drukowanej i mediów internetowych. Od czasu rozszerzenia Unii Europejskiej 1 maja 2004 roku, te media zaczęły licznie pojawiać się w Londynie i innych miastach brytyjskich, a obecnie mają już ugruntowaną pozycję. Niektóre z nich czerpią inspirację z historii i tradycji, co sprawia, że mogą wydawać się nieco statyczne w swoich poglądach na współczesne migracje Polaków. Inne, młodsze inicjatywy odcinają się od przeszłości i patrzą w przyszłość, podobnie jak ich twórcy – emigranci z lat dziewięćdziesiątych oraz późniejszego okresu poakcesyjnego. Każda z tych grup zdobyła swoją publikę i pełni określone funkcje. Przyszłość tych mediów zależy od czasu i ich odbiorców, jakimi są Polacy w Wielkiej Brytanii.

Autorka książki wnosi znaczący wkład do polskiej nauki o komunikowaniu, szczególnie w kontekście historii mediów i systemów medialnych. Do tej pory w polskiej literaturze naukowej brakowało tak wyczerpującej pracy dotyczącej polskojęzycznych mediów w Wielkiej Brytanii, ich funkcji oraz odbioru przez różne fale polskiej imigracji po drugiej wojnie światowej. Zauważalnym walorem tej publikacji jest przedstawienie roli Internetu w rozwoju prasy, radiofonii i telewizji internetowej. Autorka ukazuje przejściowy charakter tych mediów, ich różnorodność, lokalny charakter oraz próby poszerzenia ich odbiorców. Podkreśla także komercjalizację oraz zależność od umiejętności językowych ich publiczności. Zebrany materiał pozwolił autorce na zidentyfikowanie potrzeb odbiorców oraz funkcji mediów, zarówno tych planowanych, jak i rzeczywiście realizowanych, a także krytyczną ocenę ich efektów.

Szczegóły

Opinie

Książki autora

Podobne

Dla Ciebie

Książki z kategorii

Dostawa i płatność

Szczegóły

Cena: 68.48 zł

Okładka: Twarda

Ilość stron: 424

Rok wydania: 2015

Rozmiar: 169 x 242 mm

ID: 9788375456004

Inne książki tych autorów

Podobne produkty

Może Ci się spodobać

Inne książki z tej samej kategorii

Opinie użytkowników
0.0
0 ocen i 0 recenzji
Reviews Reward Icon

Napisz opinię o książce i wygraj nagrodę!

W każdym miesiącu wybieramy najlepsze opinie i nagradzamy recenzentów.

Dowiedz się więcej

Wartość nagród w tym miesiącu

0 zł

Napisz opinię i wygraj nagrodę!
Twoja ocena to:
wybierz ocenę 0
Treść musi mieć więcej niż 50 i mniej niż 20000 znaków

Dodaj swoją opinię

Zaloguj się na swoje konto, aby mieć możliwość dodawania opinii.

Czy chcesz zostawić tylko ocenę?

Dodanie samej oceny o książce nie jest brane pod uwagę podczas losowania nagród. By mieć szansę na otrzymanie nagrody musisz napisać opinię o książce.

Już oceniłeś/zrecenzowałeś te książkę w przeszłości.

Możliwe jest dodanie tylko jednej recenzji do każdej z książek.

Sposoby dostawy

Płatne z góry

InPost Paczkomaty 24/7

InPost Paczkomaty 24/7

13.99 zł

Darmowa dostawa od 190 zł

ORLEN Paczka

ORLEN Paczka

11.99 zł

Darmowa dostawa od 190 zł

Automaty DHL BOX 24/7 i punkty POP

Automaty DHL BOX 24/7 i punkty POP

9.99 zł

Darmowa dostawa od 190 zł

DPD Pickup Punkt Odbioru

DPD Pickup Punkt Odbioru

11.99 zł

Darmowa dostawa od 190 zł

Kurier GLS

Kurier GLS

14.99 zł

Darmowa dostawa od 190 zł

Kurier DPD

Kurier DPD

14.99 zł

Darmowa dostawa od 190 zł

Kurier InPost

Kurier InPost

14.99 zł

Darmowa dostawa od 190 zł

Pocztex Kurier

Pocztex Kurier

13.99 zł

Darmowa dostawa od 190 zł

Kurier GLS - kraje UE

Kurier GLS - kraje UE

69.00 zł

Punkt odbioru (Dębica)

Punkt odbioru (Dębica)

4.99 zł

Darmowa dostawa od 190 zł

NAJTAŃSZA FORMA DOSTAWY

Płatne przy odbiorze

Kurier GLS pobranie Kurier GLS pobranie

23.99 zł

Sposoby płatności

Płatność z góry

Przedpłata

platnosc

Zwykły przelew info