Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Polityka rachunkowości w kreowaniu wartości informacyjnej sprawozdań finansowych
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Monografia skupia się na istotnym i aktualnym temacie wpływu polityki rachunkowości na kształtowanie wizerunku sytuacji majątkowo-finansowej w rocznym sprawozdaniu finansowym. Praca ta, recenzowana i wysoko oceniana, dokonuje dogłębnej analizy sposobów i kierunków, w jakich polityka rachunkowości może być wykorzystywana do budowania obrazu finansowego jednostek. Jest to kwestia niezwykle ważna, zarówno z punktu widzenia teorii, jak i praktyki gospodarczej. Publikacja ta może stanowić cenne źródło wiedzy nie tylko dla środowisk akademickich i naukowych, ale również dla liderów przedsiębiorstw oraz menedżerów odpowiedzialnych za kreowanie finansowego wizerunku zarządzanych organizacji. Według opinii prof. UE dra hab. Józefa Pfaffa, książka ta wnosi znaczący wkład w zrozumienie omawianego zagadnienia.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Monografia skupia się na istotnym i aktualnym temacie wpływu polityki rachunkowości na kształtowanie wizerunku sytuacji majątkowo-finansowej w rocznym sprawozdaniu finansowym. Praca ta, recenzowana i wysoko oceniana, dokonuje dogłębnej analizy sposobów i kierunków, w jakich polityka rachunkowości może być wykorzystywana do budowania obrazu finansowego jednostek. Jest to kwestia niezwykle ważna, zarówno z punktu widzenia teorii, jak i praktyki gospodarczej. Publikacja ta może stanowić cenne źródło wiedzy nie tylko dla środowisk akademickich i naukowych, ale również dla liderów przedsiębiorstw oraz menedżerów odpowiedzialnych za kreowanie finansowego wizerunku zarządzanych organizacji. Według opinii prof. UE dra hab. Józefa Pfaffa, książka ta wnosi znaczący wkład w zrozumienie omawianego zagadnienia.
