InPost Paczkomaty 24/7
13.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Przedmiotem rozważań są teorie tropu poetyckiego (symbolu, ironii, metonimii), ukazane w procesie ewolucji - od ujęć znanych klasycznej retoryce po ponowoczesne koncepcje tekstualizmu. Autorka rekonstruuje dokonujące się w obrębie świadomości i praktyki tropologicznej zmiany, kreśląc ich filozoficzne, antropologiczne i estetyczne źródła. Tropologia ukazana zostaje w tej pracy jako jeden z ekranów kultury. Drugi, równolegle rozwijany wątek stanowią interpretacje XX-wiecznych wybranych zjawisk artystycznych: w poezji L. Staffa, T. Różewicza, Z. Herberta, I. Filipiak, a także w teorii teatru Tadeusza Kantora, symbol, ironia i metonimia ukazane zostają jako kluczowe kategorie świadomości i praktyki poetyckiej.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Przedmiotem rozważań są teorie tropu poetyckiego (symbolu, ironii, metonimii), ukazane w procesie ewolucji - od ujęć znanych klasycznej retoryce po ponowoczesne koncepcje tekstualizmu. Autorka rekonstruuje dokonujące się w obrębie świadomości i praktyki tropologicznej zmiany, kreśląc ich filozoficzne, antropologiczne i estetyczne źródła. Tropologia ukazana zostaje w tej pracy jako jeden z ekranów kultury. Drugi, równolegle rozwijany wątek stanowią interpretacje XX-wiecznych wybranych zjawisk artystycznych: w poezji L. Staffa, T. Różewicza, Z. Herberta, I. Filipiak, a także w teorii teatru Tadeusza Kantora, symbol, ironia i metonimia ukazane zostają jako kluczowe kategorie świadomości i praktyki poetyckiej.