InPost Paczkomaty 24/7
13.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książkę tę adresujemy przede wszystkim do osób, które dopiero zaczynają przygodę z tworzeniem animacji, do studentów rozpoczynających studia w zakresie grafiki, studentów sztuk wizualnych, uczniów średnich szkół plastycznych, a także tych, którzy chcieliby rozpocząć samodzielną pracę w tym zakresie. Celem projektów zawartych w tej publikacji jest wprowadzenie Czytelnika w świat aplikacji służących do tworzenia animacji. Projekty przedstawiają instrukcje postępowania krok po kroku. W opracowaniu tym przedstawione zostały podstawy tworzenia i edycji animacji komputerowej 2D przy użyciu takich programów, jak: Adobe Photoshop, Adobe After Effects oraz Adobe Premiere. Działania uporządkowane zostały pod względem wzrostu poziomu wiedzy i umiejętności. Większość proponowanych działań polega na tworzeniu prostych animacji oraz zapoznaniu Czytelnika z terminologią stosowaną w programach graficznych. Na ich podstawie wyjaśniane są sposoby korzystania z określonych narzędzi poszczególnych programów. Poszczególne projekty pomagają w rozwiązywaniu konkretnych problemów. Opracowaniem tym można posługiwać się jak poradnikiem, który pozwoli stworzyć interesującą animację, która może zachwycić nawet wymagających widzów.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Książkę tę adresujemy przede wszystkim do osób, które dopiero zaczynają przygodę z tworzeniem animacji, do studentów rozpoczynających studia w zakresie grafiki, studentów sztuk wizualnych, uczniów średnich szkół plastycznych, a także tych, którzy chcieliby rozpocząć samodzielną pracę w tym zakresie. Celem projektów zawartych w tej publikacji jest wprowadzenie Czytelnika w świat aplikacji służących do tworzenia animacji. Projekty przedstawiają instrukcje postępowania krok po kroku. W opracowaniu tym przedstawione zostały podstawy tworzenia i edycji animacji komputerowej 2D przy użyciu takich programów, jak: Adobe Photoshop, Adobe After Effects oraz Adobe Premiere. Działania uporządkowane zostały pod względem wzrostu poziomu wiedzy i umiejętności. Większość proponowanych działań polega na tworzeniu prostych animacji oraz zapoznaniu Czytelnika z terminologią stosowaną w programach graficznych. Na ich podstawie wyjaśniane są sposoby korzystania z określonych narzędzi poszczególnych programów. Poszczególne projekty pomagają w rozwiązywaniu konkretnych problemów. Opracowaniem tym można posługiwać się jak poradnikiem, który pozwoli stworzyć interesującą animację, która może zachwycić nawet wymagających widzów.