Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Pod Prąd. Orson Welles Kontra Hollywood
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Dzięki wnikliwemu zbadaniu różnorodnych materiałów, takich jak scenopisy, notatki służbowe, nagrane wywiady, prywatna korespondencja, artykuły Orsona Wellesa i jego publiczne wystąpienia, Heylin przedstawia fascynujący obraz życia i kariery tego niezwykłego twórcy. Welles sam siebie określał jako osobę balansującą między byciem nałogowym oszustem a geniuszem, pozostawiając miejsce na interpretację swojej tożsamości gdzieś pomiędzy tymi biegunami. Heylin odsłania walkę reżysera o tworzenie filmów odzwierciedlających jego unikalną osobowość, mimo że sam Welles przyznawał, iż "prawdziwy indywidualista jest w fabryce zwyczajnym zawalidrogą". Zdecydowanie krytykował środowisko filmowe, zwracając uwagę na ludzi, którzy przyciągani są przez przemysł rozrywkowy z jednej strony obsesyjnym zainteresowaniem widownią, a z drugiej strony ich niszczejącym jej postrzeganiem. Welles odrzucał rolę producenta, widząc w nich jedynie bankierów kierujących się chęcią zysku.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Dzięki wnikliwemu zbadaniu różnorodnych materiałów, takich jak scenopisy, notatki służbowe, nagrane wywiady, prywatna korespondencja, artykuły Orsona Wellesa i jego publiczne wystąpienia, Heylin przedstawia fascynujący obraz życia i kariery tego niezwykłego twórcy. Welles sam siebie określał jako osobę balansującą między byciem nałogowym oszustem a geniuszem, pozostawiając miejsce na interpretację swojej tożsamości gdzieś pomiędzy tymi biegunami. Heylin odsłania walkę reżysera o tworzenie filmów odzwierciedlających jego unikalną osobowość, mimo że sam Welles przyznawał, iż "prawdziwy indywidualista jest w fabryce zwyczajnym zawalidrogą". Zdecydowanie krytykował środowisko filmowe, zwracając uwagę na ludzi, którzy przyciągani są przez przemysł rozrywkowy z jednej strony obsesyjnym zainteresowaniem widownią, a z drugiej strony ich niszczejącym jej postrzeganiem. Welles odrzucał rolę producenta, widząc w nich jedynie bankierów kierujących się chęcią zysku.
