Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.






Nowa
Książka nowa.





Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.





Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.





Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Pochwyceni
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Obdarzony wybitnym słuchem Henry Green to mistrz w uchwyceniu niuansów języka codziennego. Jego powieść "Pochwyceni", pierwszy raz opublikowana w 1943 roku, czerpie z własnych doświadczeń autora. Green, będąc ochotnikiem w brytyjskiej straży pożarnej, której zadaniem było przygotowanie się na nadchodzącą wojnę, zarabiał sześćdziesiąt siedem szylingów tygodniowo. Tak jak inni, przez miesiące czekał na naloty na Londyn, żyjąc w ciągłym napięciu. "Pochwyceni" to opowieść osadzona w czasie niepewności, zawieszona pomiędzy wojenną gorączką a skomplikowanymi relacjami miłosnymi, poczuciem upływu czasu a jednocześnie jego nadmiarem, pamięcią i zapomnieniem. Kluczowe są tu związki międzyludzkie, społeczne konflikty i osobiste traumy bohaterów, wśród których Richard Roe, strażak, mąż i ojciec, odgrywa główną rolę jako alter ego autora. Powieść ta, wydana po raz drugi w Polsce, stanowi wyzwanie dla tłumacza ze względu na unikalny styl Greena, łączący potoczny język z eksperymentalnym realizmem. Dzięki doskonałemu przekładowi Marcina Szustra, twórczość Greena zachwyca i przyciąga także w polskiej wersji językowej. Henry Green (1905–1973), jeden z najwybitniejszych pisarzy angielskiego modernizmu, mimo wszystko pozostaje w Polsce mało znany. Do tej pory w polskim tłumaczeniu ukazała się tylko jedna jego książka – "Kochając" w przekładzie Andrzeja Sosnowskiego (Biuro Literackie, 2015). Wystan Hugh Auden uznał Greena za najznakomitszego żyjącego pisarza angielskiego, a Eudora Welty oceniała, że jego wyobraźnia jest najbardziej intrygująca i żywa we współczesnej literaturze angielskiej. Pisanie Greena, bogate w eksperymentalne środki wyrazu, może – jak zauważyła Lyndsey Stonebridge w kontekście "Pochwyconych" – wywołać u czytelnika uczucie obrazowego zawrotu głowy.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
29.40 zł
nowa

- nowa książka
Wysyłka w ciągu 48h + czas dostawy
jak nowa
dobry
widoczne ślady używania
Dostępna ilość 4
Uwaga została 1 szt.
Posiadamy 4 szt.
Obdarzony wybitnym słuchem Henry Green to mistrz w uchwyceniu niuansów języka codziennego. Jego powieść "Pochwyceni", pierwszy raz opublikowana w 1943 roku, czerpie z własnych doświadczeń autora. Green, będąc ochotnikiem w brytyjskiej straży pożarnej, której zadaniem było przygotowanie się na nadchodzącą wojnę, zarabiał sześćdziesiąt siedem szylingów tygodniowo. Tak jak inni, przez miesiące czekał na naloty na Londyn, żyjąc w ciągłym napięciu. "Pochwyceni" to opowieść osadzona w czasie niepewności, zawieszona pomiędzy wojenną gorączką a skomplikowanymi relacjami miłosnymi, poczuciem upływu czasu a jednocześnie jego nadmiarem, pamięcią i zapomnieniem. Kluczowe są tu związki międzyludzkie, społeczne konflikty i osobiste traumy bohaterów, wśród których Richard Roe, strażak, mąż i ojciec, odgrywa główną rolę jako alter ego autora. Powieść ta, wydana po raz drugi w Polsce, stanowi wyzwanie dla tłumacza ze względu na unikalny styl Greena, łączący potoczny język z eksperymentalnym realizmem. Dzięki doskonałemu przekładowi Marcina Szustra, twórczość Greena zachwyca i przyciąga także w polskiej wersji językowej. Henry Green (1905–1973), jeden z najwybitniejszych pisarzy angielskiego modernizmu, mimo wszystko pozostaje w Polsce mało znany. Do tej pory w polskim tłumaczeniu ukazała się tylko jedna jego książka – "Kochając" w przekładzie Andrzeja Sosnowskiego (Biuro Literackie, 2015). Wystan Hugh Auden uznał Greena za najznakomitszego żyjącego pisarza angielskiego, a Eudora Welty oceniała, że jego wyobraźnia jest najbardziej intrygująca i żywa we współczesnej literaturze angielskiej. Pisanie Greena, bogate w eksperymentalne środki wyrazu, może – jak zauważyła Lyndsey Stonebridge w kontekście "Pochwyconych" – wywołać u czytelnika uczucie obrazowego zawrotu głowy.