Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.






Nowa
Książka nowa.





Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.





Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.





Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Płeć kulturowa nauczycieli
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka zajmuje się zagadnieniem płci kulturowej w kontekście roli nauczycieli. Choć w polskiej pedagogice zainteresowanie tematem gender w edukacji jest stosunkowo nowe, rozwinęło się ono w ramach studiów krytycznych, które zwróciły uwagę na społeczno-kulturową płeć jako czynnik wpływający na różnice, nierówności i bariery w rozwoju. Edukacja przestała być oczywista i jednoznaczna, stając się raczej złożonym tekstem kultury, wymagającym ponownego odczytania. Ta publikacja oferuje właśnie takie nowe spojrzenie, łącząc teoretyczne koncepcje z empirycznymi badaniami nad wpływem płci kulturowej nauczycieli na ich działalność zawodową.
Publikacja składa się z trzech głównych rozdziałów, przybierając formę raportu badawczego. W pierwszym rozdziale przedstawiono teoretyczne podstawy badań, obejmujące zarówno kwestie płci kulturowej, jak i zawodowego funkcjonowania nauczycieli, ich poczucie skuteczności oraz stosowane strategie wychowawcze. Drugi rozdział szczegółowo opisuje proces tworzenia autorskich narzędzi badawczych, uwzględniając ich standaryzację i normalizację. Trzeci rozdział to analiza i interpretacja zgromadzonych danych, podzielona na sekcje odpowiadające poszczególnym programom badawczym. Dzięki empirycznej naturze badań, książka ta wnosi istotny wkład do dyskursu naukowego współczesnej pedagogiki, weryfikując konkretne teorie.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
nowa
2.55 zł
jak nowa

- niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania
- książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji
Wysyłka w ciągu 24h + czas dostawy
dobry
widoczne ślady używania
Dostępna ilość 1
Uwaga została 1 szt.
Posiadamy 15 szt.
Książka zajmuje się zagadnieniem płci kulturowej w kontekście roli nauczycieli. Choć w polskiej pedagogice zainteresowanie tematem gender w edukacji jest stosunkowo nowe, rozwinęło się ono w ramach studiów krytycznych, które zwróciły uwagę na społeczno-kulturową płeć jako czynnik wpływający na różnice, nierówności i bariery w rozwoju. Edukacja przestała być oczywista i jednoznaczna, stając się raczej złożonym tekstem kultury, wymagającym ponownego odczytania. Ta publikacja oferuje właśnie takie nowe spojrzenie, łącząc teoretyczne koncepcje z empirycznymi badaniami nad wpływem płci kulturowej nauczycieli na ich działalność zawodową.
Publikacja składa się z trzech głównych rozdziałów, przybierając formę raportu badawczego. W pierwszym rozdziale przedstawiono teoretyczne podstawy badań, obejmujące zarówno kwestie płci kulturowej, jak i zawodowego funkcjonowania nauczycieli, ich poczucie skuteczności oraz stosowane strategie wychowawcze. Drugi rozdział szczegółowo opisuje proces tworzenia autorskich narzędzi badawczych, uwzględniając ich standaryzację i normalizację. Trzeci rozdział to analiza i interpretacja zgromadzonych danych, podzielona na sekcje odpowiadające poszczególnym programom badawczym. Dzięki empirycznej naturze badań, książka ta wnosi istotny wkład do dyskursu naukowego współczesnej pedagogiki, weryfikując konkretne teorie.