Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Plany marketingowe
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
„Plany marketingowe” to polska wersja znanego na całym świecie bestsellera, napisanego przez dwóch cenionych specjalistów z zakresu marketingu. Publikacja w przystępny sposób przybliża najważniejsze elementy planowania marketingowego, obejmując tworzenie, wdrażanie oraz audyt planu, a także określanie celów i strategii. Autorzy prezentują narzędzia umożliwiające zintegrowaną komunikację marketingową, a także omawiają aspekty związane z planowaniem sprzedaży, polityką cenową oraz zarządzaniem kanałami dystrybucji, w tym e-handel. Skupiają się również na budowaniu relacji z klientami i wskazują na typowe problemy przy wdrażaniu planów, proponując skuteczne metody radzenia sobie z nimi. Książka dostarcza narzędzi do oceny skuteczności działań marketingowych i jest bogato zilustrowana przykładami oraz studiami przypadków. Zawiera też praktyczne wskazówki i szablony, które wspierają menedżerów w realizacji teorii w świecie biznesu. Każdy rozdział zamykają pytania i ćwiczenia, mające na celu pogłębienie zrozumienia omawianych zagadnień.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
„Plany marketingowe” to polska wersja znanego na całym świecie bestsellera, napisanego przez dwóch cenionych specjalistów z zakresu marketingu. Publikacja w przystępny sposób przybliża najważniejsze elementy planowania marketingowego, obejmując tworzenie, wdrażanie oraz audyt planu, a także określanie celów i strategii. Autorzy prezentują narzędzia umożliwiające zintegrowaną komunikację marketingową, a także omawiają aspekty związane z planowaniem sprzedaży, polityką cenową oraz zarządzaniem kanałami dystrybucji, w tym e-handel. Skupiają się również na budowaniu relacji z klientami i wskazują na typowe problemy przy wdrażaniu planów, proponując skuteczne metody radzenia sobie z nimi. Książka dostarcza narzędzi do oceny skuteczności działań marketingowych i jest bogato zilustrowana przykładami oraz studiami przypadków. Zawiera też praktyczne wskazówki i szablony, które wspierają menedżerów w realizacji teorii w świecie biznesu. Każdy rozdział zamykają pytania i ćwiczenia, mające na celu pogłębienie zrozumienia omawianych zagadnień.
