Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Plany marketingowe
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka "Plany marketingowe" to polskie tłumaczenie międzynarodowego bestsellera stworzonego przez dwójkę uznanych specjalistów z zakresu marketingu, cenionych na globalnej arenie. Publikacja ta kompleksowo analizuje kluczowe aspekty planowania marketingowego w przystępny i jednoznaczny sposób. Koncentruje się na etapach tworzenia, wdrażania oraz audytowania planu marketingowego, jak również na wyznaczaniu celów i strategii związanych z marketingiem.
W treści książki czytelnik odkryje także porady dotyczące wyboru narzędzi zintegrowanej komunikacji marketingowej, a także planowania sprzedaży i ustalania strategii cenowej. Nie zabraknie tematów związanych z zarządzaniem kanałami dystrybucji, w tym specyfiką handlu internetowego, oraz nawiązywaniem relacji z klientami. Autorzy identyfikują typowe problemy, jakie mogą się pojawić podczas wdrażania planu i przedstawiają praktyczne rozwiązania tych wyzwań.
Dodatkowo, książka oferuje metody pomiaru efektywności planowania marketingowego. Każdy rozdział wzbogacony jest licznymi przykładami i studiami przypadków ilustrującymi omawiane tematy oraz praktycznymi formularzami i wskazówkami wspierającymi menedżerów w praktycznym zastosowaniu omawianych koncepcji. Ćwiczenia i pytania zamieszczone na końcu rozdziałów wspomagają pełniejsze zrozumienie i przyswojenie zawartego materiału.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Książka "Plany marketingowe" to polskie tłumaczenie międzynarodowego bestsellera stworzonego przez dwójkę uznanych specjalistów z zakresu marketingu, cenionych na globalnej arenie. Publikacja ta kompleksowo analizuje kluczowe aspekty planowania marketingowego w przystępny i jednoznaczny sposób. Koncentruje się na etapach tworzenia, wdrażania oraz audytowania planu marketingowego, jak również na wyznaczaniu celów i strategii związanych z marketingiem.
W treści książki czytelnik odkryje także porady dotyczące wyboru narzędzi zintegrowanej komunikacji marketingowej, a także planowania sprzedaży i ustalania strategii cenowej. Nie zabraknie tematów związanych z zarządzaniem kanałami dystrybucji, w tym specyfiką handlu internetowego, oraz nawiązywaniem relacji z klientami. Autorzy identyfikują typowe problemy, jakie mogą się pojawić podczas wdrażania planu i przedstawiają praktyczne rozwiązania tych wyzwań.
Dodatkowo, książka oferuje metody pomiaru efektywności planowania marketingowego. Każdy rozdział wzbogacony jest licznymi przykładami i studiami przypadków ilustrującymi omawiane tematy oraz praktycznymi formularzami i wskazówkami wspierającymi menedżerów w praktycznym zastosowaniu omawianych koncepcji. Ćwiczenia i pytania zamieszczone na końcu rozdziałów wspomagają pełniejsze zrozumienie i przyswojenie zawartego materiału.
