Książka - Plany marketingowe

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

Książka "Plany marketingowe" to polskie tłumaczenie międzynarodowego bestsellera stworzonego przez dwójkę uznanych specjalistów z zakresu marketingu, cenionych na globalnej arenie. Publikacja ta kompleksowo analizuje kluczowe aspekty planowania marketingowego w przystępny i jednoznaczny sposób. Koncentruje się na etapach tworzenia, wdrażania oraz audytowania planu marketingowego, jak również na wyznaczaniu celów i strategii związanych z marketingiem.

W treści książki czytelnik odkryje także porady dotyczące wyboru narzędzi zintegrowanej komunikacji marketingowej, a także planowania sprzedaży i ustalania strategii cenowej. Nie zabraknie tematów związanych z zarządzaniem kanałami dystrybucji, w tym specyfiką handlu internetowego, oraz nawiązywaniem relacji z klientami. Autorzy identyfikują typowe problemy, jakie mogą się pojawić podczas wdrażania planu i przedstawiają praktyczne rozwiązania tych wyzwań.

Dodatkowo, książka oferuje metody pomiaru efektywności planowania marketingowego. Każdy rozdział wzbogacony jest licznymi przykładami i studiami przypadków ilustrującymi omawiane tematy oraz praktycznymi formularzami i wskazówkami wspierającymi menedżerów w praktycznym zastosowaniu omawianych koncepcji. Ćwiczenia i pytania zamieszczone na końcu rozdziałów wspomagają pełniejsze zrozumienie i przyswojenie zawartego materiału.

Wybierz stan zużycia:

WIĘCEJ O SKALI

Książka "Plany marketingowe" to polskie tłumaczenie międzynarodowego bestsellera stworzonego przez dwójkę uznanych specjalistów z zakresu marketingu, cenionych na globalnej arenie. Publikacja ta kompleksowo analizuje kluczowe aspekty planowania marketingowego w przystępny i jednoznaczny sposób. Koncentruje się na etapach tworzenia, wdrażania oraz audytowania planu marketingowego, jak również na wyznaczaniu celów i strategii związanych z marketingiem.

W treści książki czytelnik odkryje także porady dotyczące wyboru narzędzi zintegrowanej komunikacji marketingowej, a także planowania sprzedaży i ustalania strategii cenowej. Nie zabraknie tematów związanych z zarządzaniem kanałami dystrybucji, w tym specyfiką handlu internetowego, oraz nawiązywaniem relacji z klientami. Autorzy identyfikują typowe problemy, jakie mogą się pojawić podczas wdrażania planu i przedstawiają praktyczne rozwiązania tych wyzwań.

Dodatkowo, książka oferuje metody pomiaru efektywności planowania marketingowego. Każdy rozdział wzbogacony jest licznymi przykładami i studiami przypadków ilustrującymi omawiane tematy oraz praktycznymi formularzami i wskazówkami wspierającymi menedżerów w praktycznym zastosowaniu omawianych koncepcji. Ćwiczenia i pytania zamieszczone na końcu rozdziałów wspomagają pełniejsze zrozumienie i przyswojenie zawartego materiału.

Szczegóły

Opinie

Książki autora

Podobne

Dla Ciebie

Książki z kategorii

Dostawa i płatność

Szczegóły

Cena: - zł
Okładka: Twarda
Ilość stron: 740
Rok wydania: 2012
Rozmiar: 170 × 250 mm
ID: 9788326414510

Dane producenta:

Wolters Kluwer , Przyokopowa 13, 01-208 Warszawa, Polska ,[email protected] ,tel. 801044545

Inne książki tych autorów

Podobne produkty

Może Ci się spodobać

Inne książki z tej samej kategorii

Opinie użytkowników
0.0
0 ocen i 0 recenzji
Reviews Reward Icon

Napisz opinię o książce i wygraj nagrodę!

W każdym miesiącu wybieramy najlepsze opinie i nagradzamy recenzentów.

Dowiedz się więcej

Wartość nagród w tym miesiącu

880 zł

Napisz opinię i wygraj nagrodę!
Twoja ocena to:
wybierz ocenę 0
Treść musi mieć więcej niż 50 i mniej niż 20000 znaków

Dodaj swoją opinię

Zaloguj się na swoje konto, aby mieć możliwość dodawania opinii.

Czy chcesz zostawić tylko ocenę?

Dodanie samej oceny o książce nie jest brane pod uwagę podczas losowania nagród. By mieć szansę na otrzymanie nagrody musisz napisać opinię o książce.

Już oceniłeś/zrecenzowałeś te książkę w przeszłości.

Możliwe jest dodanie tylko jednej recenzji do każdej z książek.

Sposoby dostawy

Płatne z góry

13.99 zł

Darmowa od 190 zł

ORLEN Paczka

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

Automaty DHL BOX 24/7 i punkty POP

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

DPD Pickup Automaty i Punkty Odbioru

9.99 zł

Darmowa od 190 zł

Automaty Orlen Paczka, sklepy Żabka i inne

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

GLS U Ciebie - Kurier

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier DPD

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier InPost

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Pocztex Kurier

13.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier DHL

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier GLS - kraje UE

69.00 zł

Punkt odbioru (Dębica)

2.99 zł

Darmowa od 190 zł

Płatne przy odbiorze

Kurier GLS pobranie

23.99 zł

Sposoby płatności

Płatność z góry

Przedpłata

platnosc

Zwykły przelew info