Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Plan marketingowy na jednej stronie. Nowi klienci, większe dochody i firma jedna na milion!
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Założenie firmy to proces, który mimo swojej prostoty, wymaga odwagi oraz oryginalnego pomysłu. Prowadzenie własnego biznesu to fascynująca i inspirująca ścieżka życiowa, zwłaszcza gdy przynosi stabilne dochody, umożliwiające rozwój. Aby osiągnąć sukces, nie wystarczy jedynie ciężka praca, determinacja i profesjonalizm w swojej branży; kluczowe jest stworzenie i wdrożenie efektywnej strategii marketingowej. W ostatnich latach marketing stał się złożoną dziedziną, w której trzeba umiejętnie się poruszać, aby uniknąć porażki.
Jeśli Twoim celem w marketingu jest zdobycie i utrzymanie lojalnych klientów, a także generowanie regularnych dochodów, ten zwięzły przewodnik jest stworzony dla Ciebie. Dzięki niemu szybko zrozumiesz, jak skonstruować indywidualny plan marketingowy, dopasowany do specyfiki Twojej firmy. Książka nie zawiera rewolucyjnych koncepcji, lecz stanowi przełomowe narzędzie do wdrażania praktyk. Wkrótce przejdziesz od całkowitego braku wiedzy o marketingu do zaprojektowania i wdrożenia złożonego planu marketingu bezpośredniego. Co więcej, ten plan mieści się na jednej stronie!
Z tej książki dowiesz się:
- czym jest marketing i jak może zaszkodzić firmie,
- jakie kryteria stosować przy wyborze strategii marketingowej,
- jak wybrać rynek docelowy i zaproponować unikalną ofertę,
- jak sprzedawać, by zapewnić sobie sukces,
- jakimi metodami powiększać bazę cennych klientów.
Idealny marketing? To ten, który jest niezwykle prosty, a jednocześnie efektywny.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Założenie firmy to proces, który mimo swojej prostoty, wymaga odwagi oraz oryginalnego pomysłu. Prowadzenie własnego biznesu to fascynująca i inspirująca ścieżka życiowa, zwłaszcza gdy przynosi stabilne dochody, umożliwiające rozwój. Aby osiągnąć sukces, nie wystarczy jedynie ciężka praca, determinacja i profesjonalizm w swojej branży; kluczowe jest stworzenie i wdrożenie efektywnej strategii marketingowej. W ostatnich latach marketing stał się złożoną dziedziną, w której trzeba umiejętnie się poruszać, aby uniknąć porażki.
Jeśli Twoim celem w marketingu jest zdobycie i utrzymanie lojalnych klientów, a także generowanie regularnych dochodów, ten zwięzły przewodnik jest stworzony dla Ciebie. Dzięki niemu szybko zrozumiesz, jak skonstruować indywidualny plan marketingowy, dopasowany do specyfiki Twojej firmy. Książka nie zawiera rewolucyjnych koncepcji, lecz stanowi przełomowe narzędzie do wdrażania praktyk. Wkrótce przejdziesz od całkowitego braku wiedzy o marketingu do zaprojektowania i wdrożenia złożonego planu marketingu bezpośredniego. Co więcej, ten plan mieści się na jednej stronie!
Z tej książki dowiesz się:
- czym jest marketing i jak może zaszkodzić firmie,
- jakie kryteria stosować przy wyborze strategii marketingowej,
- jak wybrać rynek docelowy i zaproponować unikalną ofertę,
- jak sprzedawać, by zapewnić sobie sukces,
- jakimi metodami powiększać bazę cennych klientów.
Idealny marketing? To ten, który jest niezwykle prosty, a jednocześnie efektywny.
