Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Pieśni zbieraczy rosy
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Grzegorz Janusz Ostrowski
(ur. 25.05.1967) lekarz, nefrolog, wykładowca na uczelniach (Warszawski Uniwersytet Medyczny, Centrum Medyczne Kształcenia Podyplomowego w Warszawie). Mieszka w Warszawie.
Jako poeta zadebiutował w TWÓRCZOŚCI (2013) i w kwartalniku WYSPA (2014). W 2016 i 2019 ponownie publikował w TWÓRCZOŚCI. Wydawnictwo ANAGRAM wydało jego debiutancki tomik poetycki Alta Vista w 2016 r. i kolejne w następnych latach: Rekonstrukcje (hotelowe lustra) (divertimenti) (2018), Przyimki (2020).
W Wydawnictwie Prószyński i S-ka ukazały się tomiki:
Kana (2019) oraz Ojcze nasz (2022).
Obecny tomik Pieśni zbieraczy rosy nawiązujący w warstwie znaczeniowej i emocjonalnej do poprzednio wydanych, jest zarazem dalszą kontynuacją jego poszukiwań w zakresie formy.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Grzegorz Janusz Ostrowski
(ur. 25.05.1967) lekarz, nefrolog, wykładowca na uczelniach (Warszawski Uniwersytet Medyczny, Centrum Medyczne Kształcenia Podyplomowego w Warszawie). Mieszka w Warszawie.
Jako poeta zadebiutował w TWÓRCZOŚCI (2013) i w kwartalniku WYSPA (2014). W 2016 i 2019 ponownie publikował w TWÓRCZOŚCI. Wydawnictwo ANAGRAM wydało jego debiutancki tomik poetycki Alta Vista w 2016 r. i kolejne w następnych latach: Rekonstrukcje (hotelowe lustra) (divertimenti) (2018), Przyimki (2020).
W Wydawnictwie Prószyński i S-ka ukazały się tomiki:
Kana (2019) oraz Ojcze nasz (2022).
Obecny tomik Pieśni zbieraczy rosy nawiązujący w warstwie znaczeniowej i emocjonalnej do poprzednio wydanych, jest zarazem dalszą kontynuacją jego poszukiwań w zakresie formy.