Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Pedagogika wczesnoszkolna
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Dzieło to stanowi istotny zbiór prac autorstwa pedagogów wczesnoszkolnych skupionych wokół ośrodka zielonogórskiego. Książka oferuje szczegółowe obrazy ukazujące zarówno osiągnięcia, jak i wyzwania oraz obszary działania w dziedzinie pedagogiki wczesnoszkolnej. Łączy w sobie próby syntezowania dorobku tej dziedziny z analizą jej rozwoju, a także identyfikuje mocne i słabe strony teorii oraz praktyki edukacyjnej. Jest to zarówno interesująca próba redefinicji i zamknięcia problemów pedagogiki wczesnoszkolnej, jak i otwarta droga do dyskusji oraz refleksji nad rozwojem edukacji najmłodszych uczniów.
Prof. dr hab. Barbara Smolińska-Theiss zwraca uwagę na to, jak książka ta z jednej strony prowadzi czytelnika przez różnorodne aspekty związane z nauczaniem i uczeniem się dzieci w początkowej fazie ich edukacji, z drugiej zaś prowokuje do zastanowienia się nad podstawowymi zagadnieniami w tej dziedzinie.
Prof. dr hab. Kazimierz Wenta podkreśla, że publikacja wnosi wartościowe wątki naukowo-poznawcze oraz praktyczne, doskonale wpisując się w aktualne innowacyjne trendy w pedagogice wczesnoszkolnej. Jest nadzieja, że ta monografia znajdzie uznanie nie tylko wśród pedagogów, ale również wśród opiekunów i świadomych rodziców, stając się cennym nabytkiem na rynku wydawniczym.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Dzieło to stanowi istotny zbiór prac autorstwa pedagogów wczesnoszkolnych skupionych wokół ośrodka zielonogórskiego. Książka oferuje szczegółowe obrazy ukazujące zarówno osiągnięcia, jak i wyzwania oraz obszary działania w dziedzinie pedagogiki wczesnoszkolnej. Łączy w sobie próby syntezowania dorobku tej dziedziny z analizą jej rozwoju, a także identyfikuje mocne i słabe strony teorii oraz praktyki edukacyjnej. Jest to zarówno interesująca próba redefinicji i zamknięcia problemów pedagogiki wczesnoszkolnej, jak i otwarta droga do dyskusji oraz refleksji nad rozwojem edukacji najmłodszych uczniów.
Prof. dr hab. Barbara Smolińska-Theiss zwraca uwagę na to, jak książka ta z jednej strony prowadzi czytelnika przez różnorodne aspekty związane z nauczaniem i uczeniem się dzieci w początkowej fazie ich edukacji, z drugiej zaś prowokuje do zastanowienia się nad podstawowymi zagadnieniami w tej dziedzinie.
Prof. dr hab. Kazimierz Wenta podkreśla, że publikacja wnosi wartościowe wątki naukowo-poznawcze oraz praktyczne, doskonale wpisując się w aktualne innowacyjne trendy w pedagogice wczesnoszkolnej. Jest nadzieja, że ta monografia znajdzie uznanie nie tylko wśród pedagogów, ale również wśród opiekunów i świadomych rodziców, stając się cennym nabytkiem na rynku wydawniczym.
