InPost Paczkomaty 24/7
13.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Propozycje i materiały do pracy z uczniami mającymi trudności w klasach 4-6 szkoły podstawowej mają służyć pobudzaniu aktywności uczniów, motywować do pracy na lekcjach i na dodatkowych zajęciach wyrównawczych. Karty pracy obejmują podstawowe zadania, które uczeń danej klasy powinien rozwiązywać, aby nabyć odpowiednie do wymaganego poziomu umiejętności. Są one ułożone działami (np. liczby naturalne, ułamki dziesiętne, ułamki zwykłe, geometria itp.), co umożliwia wykorzystanie ich zgodnie z realizowanym przez nauczyciela programem nauczania. Można je stosować niekoniecznie w takiej kolejności, jak zostały ułożone. Aby zachęcić ucznia do rozwiązywania zadań, muszą one być powiązane z odpowiednio opracowanym systemem motywacyjnym.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Propozycje i materiały do pracy z uczniami mającymi trudności w klasach 4-6 szkoły podstawowej mają służyć pobudzaniu aktywności uczniów, motywować do pracy na lekcjach i na dodatkowych zajęciach wyrównawczych. Karty pracy obejmują podstawowe zadania, które uczeń danej klasy powinien rozwiązywać, aby nabyć odpowiednie do wymaganego poziomu umiejętności. Są one ułożone działami (np. liczby naturalne, ułamki dziesiętne, ułamki zwykłe, geometria itp.), co umożliwia wykorzystanie ich zgodnie z realizowanym przez nauczyciela programem nauczania. Można je stosować niekoniecznie w takiej kolejności, jak zostały ułożone. Aby zachęcić ucznia do rozwiązywania zadań, muszą one być powiązane z odpowiednio opracowanym systemem motywacyjnym.