Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Ostatni dzwonek. Rozmowy o przyszłości lekcji..
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Dyskusja na temat lekcji religii w szkołach regularnie powraca do debaty publicznej, wywołując intensywne emocje społeczne. Wielu ludzi odczuwa frustrację wobec obecnej sytuacji, gdzie materiały omawiane na katechezie często zdają się oderwane od rzeczywistych problemów, z którymi mierzy się młodzież w Polsce w XXI wieku. Jak można to zmienić? Oddajemy głos osobie, która z jednej strony znajduje się po trudnej stronie nauczycielskiego biurka, a z drugiej nie jest postrzegana przez uczniów jako przestarzały relikt.
Ks. Damian Wyżkiewicz, dzięki swojemu innowacyjnemu sposobowi prowadzenia lekcji religii, został wyróżniony w konkursie Nauczyciel Roku 2019. Co sprawia, że zyskał on zaufanie i uznanie wśród uczniów? Jak porusza z nimi tematy związane z Bogiem, przykazaniami, grzechem, modlitwą oraz odkrywającą się seksualnością? Czy nie obawia się podejmowania trudnych i kontrowersyjnych zagadnień takich jak pedofilia w Kościele, gender, aborcja czy homoseksualizm? Na te i inne pytania odpowiada w rozmowie z dziennikarzem i publicystą Dawidem Gospodarkiem. Czy lekcje religii w szkołach to wciąż dobry pomysł? To także jedno z kluczowych zagadnień tej debaty.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Dyskusja na temat lekcji religii w szkołach regularnie powraca do debaty publicznej, wywołując intensywne emocje społeczne. Wielu ludzi odczuwa frustrację wobec obecnej sytuacji, gdzie materiały omawiane na katechezie często zdają się oderwane od rzeczywistych problemów, z którymi mierzy się młodzież w Polsce w XXI wieku. Jak można to zmienić? Oddajemy głos osobie, która z jednej strony znajduje się po trudnej stronie nauczycielskiego biurka, a z drugiej nie jest postrzegana przez uczniów jako przestarzały relikt.
Ks. Damian Wyżkiewicz, dzięki swojemu innowacyjnemu sposobowi prowadzenia lekcji religii, został wyróżniony w konkursie Nauczyciel Roku 2019. Co sprawia, że zyskał on zaufanie i uznanie wśród uczniów? Jak porusza z nimi tematy związane z Bogiem, przykazaniami, grzechem, modlitwą oraz odkrywającą się seksualnością? Czy nie obawia się podejmowania trudnych i kontrowersyjnych zagadnień takich jak pedofilia w Kościele, gender, aborcja czy homoseksualizm? Na te i inne pytania odpowiada w rozmowie z dziennikarzem i publicystą Dawidem Gospodarkiem. Czy lekcje religii w szkołach to wciąż dobry pomysł? To także jedno z kluczowych zagadnień tej debaty.
