InPost Paczkomaty 24/7
13.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Niniejsza publikacja wypełnia lukę poznawczą w zakresie diagnozy uczelni wyższych jako przestrzeni rozwoju człowieka zdolnego do samorealizacji, w tym do odniesienia sukcesu. Orientacja na sukces zawodowy studentów jest bez wątpienia zaniedbanym obszarem kształcenia wyższego, w tym także studentów kończących studia translatorskie. Autorka słusznie zakłada, iż orientacja na sukces jest komponentem funkcjonowania zawodowego człowieka ujmowanego z perspektywy całościowego rozwoju zawodowego. Interesujące poznawczo i uzasadnione naukowo są wnioski, jakie Autorka formułuje na podstawie analizy wyników badań własnych. Praca adresowana jest nie tylko do nauczycieli akademickich studiów translatorskich, ale także do studentów i nauczycieli kierunków humanistycznych i społecznych. Z korzyścią przeczytać ją powinni również reprezentanci nauk technicznych i matematyczno-przyrodniczych
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Niniejsza publikacja wypełnia lukę poznawczą w zakresie diagnozy uczelni wyższych jako przestrzeni rozwoju człowieka zdolnego do samorealizacji, w tym do odniesienia sukcesu. Orientacja na sukces zawodowy studentów jest bez wątpienia zaniedbanym obszarem kształcenia wyższego, w tym także studentów kończących studia translatorskie. Autorka słusznie zakłada, iż orientacja na sukces jest komponentem funkcjonowania zawodowego człowieka ujmowanego z perspektywy całościowego rozwoju zawodowego. Interesujące poznawczo i uzasadnione naukowo są wnioski, jakie Autorka formułuje na podstawie analizy wyników badań własnych. Praca adresowana jest nie tylko do nauczycieli akademickich studiów translatorskich, ale także do studentów i nauczycieli kierunków humanistycznych i społecznych. Z korzyścią przeczytać ją powinni również reprezentanci nauk technicznych i matematyczno-przyrodniczych