InPost Paczkomaty 24/7
13.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka ma formę przewodnika kompleksowo przedstawiającego najważniejsze zagadnienia podatkowe, z którymi spotykają się krajowe oraz zagraniczne podmioty prowadzące działalność marketingową na polskim rynku. W publikacji omówiono m.in.: - pojęcia reklamy i reprezentacji na gruncie podatkowym, - loterie promocyjne i konkursy, - rozliczanie rabatów, bonów, sprzedaży premiowej i nieodpłatnych wydań, - zmianę przepisów karnych w zakresie odpowiedzialności za wystawianie tzw. pustych faktur, - najnowsze zmiany w podatkach dochodowych dotyczące prezentowanej problematyki (m.in. zwolnienie z PIT wypłaty nagród w konkursach), - nowe regulacje prawne dotyczące opłaty reklamowej oraz ich praktyczną implementację, - dokumentowanie wykonania usług marketingowych, - opłatę reklamową od tablic i urządzeń reklamowych, - podatkowe ujęcie społecznej odpowiedzialności biznesu i sponsoringu, - transgraniczne aspekty prowadzenia działalności marketingowej (w tym rozliczenie „podatku u źródła”, importu usług w VAT), - najczęściej spotykane problemy branży reklamowej związane z cenami transferowymi, prawem celnym i prawem karnym skarbowym. Autorzy przybliżyli również stanowisko doktryny i najnowsze orzecznictwo sądów krajowych oraz interpretacje urzędowe organów administracji, a także orzecznictwo Trybunału Sprawiedliwości Unii Europejskiej.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Książka ma formę przewodnika kompleksowo przedstawiającego najważniejsze zagadnienia podatkowe, z którymi spotykają się krajowe oraz zagraniczne podmioty prowadzące działalność marketingową na polskim rynku. W publikacji omówiono m.in.: - pojęcia reklamy i reprezentacji na gruncie podatkowym, - loterie promocyjne i konkursy, - rozliczanie rabatów, bonów, sprzedaży premiowej i nieodpłatnych wydań, - zmianę przepisów karnych w zakresie odpowiedzialności za wystawianie tzw. pustych faktur, - najnowsze zmiany w podatkach dochodowych dotyczące prezentowanej problematyki (m.in. zwolnienie z PIT wypłaty nagród w konkursach), - nowe regulacje prawne dotyczące opłaty reklamowej oraz ich praktyczną implementację, - dokumentowanie wykonania usług marketingowych, - opłatę reklamową od tablic i urządzeń reklamowych, - podatkowe ujęcie społecznej odpowiedzialności biznesu i sponsoringu, - transgraniczne aspekty prowadzenia działalności marketingowej (w tym rozliczenie „podatku u źródła”, importu usług w VAT), - najczęściej spotykane problemy branży reklamowej związane z cenami transferowymi, prawem celnym i prawem karnym skarbowym. Autorzy przybliżyli również stanowisko doktryny i najnowsze orzecznictwo sądów krajowych oraz interpretacje urzędowe organów administracji, a także orzecznictwo Trybunału Sprawiedliwości Unii Europejskiej.