Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Od pomysłu do marki
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Odkryj kompletną mapę, która prowadzi do skutecznego pozycjonowania marki - znajdziesz ją w tej książce! Dzięki niej marketing strategiczny stanie się integralną częścią Twojej wiedzy zawodowej. Dowiesz się, jak powstają kreatywne koncepcje i ich powiązania z dynamicznym rynkiem oraz zmieniającym się kontekstem ekonomiczno-finansowym organizacji. Nauczysz się utrzymywać spójność między oferowanymi produktami czy usługami, sposobem ich komunikacji a wartościami firmy oraz społeczności, do której kierujesz swoje działania.
Analizy studiów przypadków pokażą Ci, jak firmy z sukcesem budują silne i rozpoznawalne marki. Autorzy, bazując na swoim ponad 15-letnim doświadczeniu, przedstawiają oryginalną i całościową mapę narzędzi marketingowych, które prowadzą przedsiębiorstwo od pomysłu do ugruntowanej marki. Książka ta to kompleksowy przewodnik, pokazujący, jak od podstaw wprowadzić na rynek projekt z sukcesem, wyznaczając właściwy kierunek od samego początku.
Podczas lektury przyjmiesz perspektywę stratega, ucząc się myślenia w sposób, jaki cechuje ekspertów, z których wiedzy mogłeś już wcześniej korzystać. Misją tej książki jest przekazanie pełnego obrazu procesu pozycjonowania organizacji - od pierwszej idei aż po decyzje strategiczne, które łączą cele konkurencyjności z komunikacją. Praktyczny model opisany w książce można zastosować zarówno w przedsiębiorstwach, jak i w małych projektach czy oddziałach firm, które potrzebują podkreślenia lub redefinicji swojej pozycji.
Dzięki współpracy z wieloma ważnymi firmami, które podzieliły się swoimi doświadczeniami i wiedzą specjalistyczną, książka ta staje się praktycznym narzędziem, a nie teoretycznym podręcznikiem. Krok po kroku zdobędziesz wiedzę na temat marketingu strategicznego. Ta książka skierowana jest do każdego, kto pragnie stworzyć lub repozycjonować projekt - czy to biznesowy, czy inny, indywidualnie lub zespołowo, z naciskiem na dynamiczne strategie, definiowanie kultury i dystrybucji projektu w wyjątkowy sposób.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Odkryj kompletną mapę, która prowadzi do skutecznego pozycjonowania marki - znajdziesz ją w tej książce! Dzięki niej marketing strategiczny stanie się integralną częścią Twojej wiedzy zawodowej. Dowiesz się, jak powstają kreatywne koncepcje i ich powiązania z dynamicznym rynkiem oraz zmieniającym się kontekstem ekonomiczno-finansowym organizacji. Nauczysz się utrzymywać spójność między oferowanymi produktami czy usługami, sposobem ich komunikacji a wartościami firmy oraz społeczności, do której kierujesz swoje działania.
Analizy studiów przypadków pokażą Ci, jak firmy z sukcesem budują silne i rozpoznawalne marki. Autorzy, bazując na swoim ponad 15-letnim doświadczeniu, przedstawiają oryginalną i całościową mapę narzędzi marketingowych, które prowadzą przedsiębiorstwo od pomysłu do ugruntowanej marki. Książka ta to kompleksowy przewodnik, pokazujący, jak od podstaw wprowadzić na rynek projekt z sukcesem, wyznaczając właściwy kierunek od samego początku.
Podczas lektury przyjmiesz perspektywę stratega, ucząc się myślenia w sposób, jaki cechuje ekspertów, z których wiedzy mogłeś już wcześniej korzystać. Misją tej książki jest przekazanie pełnego obrazu procesu pozycjonowania organizacji - od pierwszej idei aż po decyzje strategiczne, które łączą cele konkurencyjności z komunikacją. Praktyczny model opisany w książce można zastosować zarówno w przedsiębiorstwach, jak i w małych projektach czy oddziałach firm, które potrzebują podkreślenia lub redefinicji swojej pozycji.
Dzięki współpracy z wieloma ważnymi firmami, które podzieliły się swoimi doświadczeniami i wiedzą specjalistyczną, książka ta staje się praktycznym narzędziem, a nie teoretycznym podręcznikiem. Krok po kroku zdobędziesz wiedzę na temat marketingu strategicznego. Ta książka skierowana jest do każdego, kto pragnie stworzyć lub repozycjonować projekt - czy to biznesowy, czy inny, indywidualnie lub zespołowo, z naciskiem na dynamiczne strategie, definiowanie kultury i dystrybucji projektu w wyjątkowy sposób.
